Na podstawie art. 19 ust. 2 Prawo zamówień publicznych ustawa z dnia 29.01.2004r. /Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 09.02.2004r./
zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuję Komisjęw składzie:
1.Tomasz Bugaryn-Przewodniczący Komisji
2. Halina Liebner-Sekretarz Komisji
3. Stanisław Smiatacz-Członek Komisji
§ 2.
Zadaniem Komisji na podstawie Prawa zamówień publicznych art.20 ust.1 i 3 jest:
1.Przeprowadzenie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert złożonych na „Sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy wznoszeniu sali sportowej z zapleczamia w Doruchowie”.
2.Przedłożenie Wójtowi Gminy propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty jak również odrzucenia ofert, wykluczenia wykonawcy lub unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.