OS. 3410/11/2006


                 ZAMAWIAJĄCY:
 

             
Gmina Doruchów ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów

             pow. ostrzeszowski, woj. wielkopolskie

            tel. 0-62/731-56-77 fax. 0-62/731-56-87

            poczta elektroniczna /e-mail/ UG @ doruchow.pl

 

 

                                   OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY   

                                                                                   

Na wykonanie zadania pn. „Przebudowa placu przy budynku weterynarii” w miejscowości Doruchów.

1.W skład której wchodzi podstawowy  zakres rzeczowy:

     a/ rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej o gr. 15 cm

        wraz z wywozem                                                            -          388,00 m2 

    b/. wykonanie podbudowy z kamienia łamanego o gr.8 cm  -          388,00 m2

      c/. ustawienie krawężnika betonowego o wym 12x25 na ławie betonowej

       z oporem o  łącznej długości                                                        -          83,00mb     

    d/. ułożenie kostki brukowej szarej o gr. 8 cm                                 -          388,00 m2

    e/. montaż przykanalików z rur PCV śr. 160 mm                             -          3,00 mb

    f/. wykonanie studzienki ściekowej                                      -          1,00 szt

    g/. przebudowa studni kanalizacyjnej z kręgów betonowych            -          2,00 szt           

2. Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego.

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie

     art.24 ust.1-2  spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.

     (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) Prawo zamówień publicznych.   

4.Szczegółowe informacje oraz SIWZ można uzyskać w Urzędzie Gminy w

   Doruchowie ul. Kępińska 13 pokój nr 9 i10 od poniedziałku do piątku w godz. 800

    1500 tel. /0-62/ 731-56-77  731-51-66  fax  731-56-87. 

5. Uprawniony do kontaktu z oferentami jest Pani Halina Liebner i Pan Stanisław             

     Smiatacz.

6. Termin składania ofert upływa 18.09.2006r. o godz. 1000. otwarcie ofert nastąpi w tym  

samym dniu o godz. 1130  w budynku Urzędu Gminy w Doruchowie ul. Kępińska 13

sala nr 20.

7. Wymagany termin wykonania zamówienia do 31.10.2006r.  

 8. Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 9. Kryterium oceny oferty – najniższa cena.

10. Nie dopuszczamy składanie ofert częściowych ani oferty wariantowej.

11. Wartość zamówienia poniżej 60.000,00 euro

12. Wspólny Słownik Zamówień /CPV/ ...

      - główny przedmiot - 45233251-3

      - przedmiot dodatkowy     - 45232130-2  

                                                                                                         

            Doruchów.31.08.2006r.