
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko ds.wymiaru podatku i opłat lokalnych
Załącznik Nr 2 Regulaminu naboru
Urząd Gminy w Doruchowie
ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Wymiar podatków i opłat lokalnych
nazwa stanowiska pracy
-
Wymagania niezbędne:
-
spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami);
-
obywatelstwo polskie
-
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, administracja, prawo, unia europejska), lub dyplom technika ekonomisty
o specjalnosci finanse i rachunkowość, -
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
-
znajomość obsługi komputera i sieci internet, poczty elektronicznej, programów podatkowych (wymagany Pakiet MS Office),
-
Znajomość przepisów z zakrsu podatków i ksiegowości,
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
znajomośc instrukcji kancelaryjnej,
-
duża motywacja do pracy,
-
obowiązkowość, rzetelność, staranność,
-
odpowiedzialnośc za wykonywana pracę,
-
znajomośc przepisów prawa pracy oraz BHP bedzie dodatkowym atutem
-
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
dokonywanie wymiaru i wystawianie decyzji wymiarowych dla osób fizycznych i prawnych z terenu gminy na następujące podatki: rolny, leśny, od nieruchomości i środków transportu,
-
rozpatrywanie odwołań od decyzji wymiarowych,
-
prowadzenie księgowości – dochody w zakresie poboru wody oraz wystawianie upomnieńi egzekwowanie należności
-
zwrot akcyzy producentom rolnym,
-
wydawanie zaświadczeń
-
przygotowywanie projektów Uchał Rady Gminy dotyczacej spraw objetych zakresem czynności,
-
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
o stanie odbytych studiów, kursów) -
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
-
kwestionariusz osobowy
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
-
Uzasadnienie przystąpienia do konkursu
-
oświadczenie o niekaralności
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Doruchowie, ul. Kępińska 13 (pok. 16) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko WYMIAR PODATKÓW I OPŁAT w terminie do dnia 2 czerwca 2008 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.doruchow.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy
w Doruchowie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Wójt Gminy Doruchów
mgr Józef Wilkosz
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Tomasz Bugaryn |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Tomasz Bugaryn |
Data wprowadzenia: | 2008-05-16 15:13:30 |
Opublikował: | Tomasz Bugaryn |
Data publikacji: | 2008-05-16 15:14:33 |
Ostatnia zmiana: | 2008-05-19 13:32:01 |
Ilość wyświetleń: | 3853 |