
Uchwała Nr XVII/82/2008 Rady Gminy z dnia 8 lipca 2008
U C H W A Ł A Nr XVII/ 82 /2008
RADY GMINY w DORUCHOWIE
z dnia 8 lipca 2008
w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym( tekst jednolity Dz. U. Nr 142 , poz.1591 z 2001r. z późń.zm. )
uchwala się ,co następuje :
§ 1.
W budżecie gminy uchwalonym Uchwałą Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007
w sprawie: uchwalenia budżetu gminy na 2008 zmienionym Uchwałą nr XIV/72/2008
z dnia 28 marca 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, Uchwałą Nr XV/75/2008 z dnia 30 kwietnia 2008 w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008 , Uchwałą Nr XVI/77/2008 z dnia 21 maja 2008 w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008 oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Nr 18/2008 z dnia 30 czerwca 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008,
wprowadza się następujące zmiany:
Zwiększa się dochody gminy o kwotę - 43.000,- zł
W związku z powyższym § 1 ust. 1 i 2 Uchwały Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007
w sprawie: uchwalenia budżetu gminy na 2008 otrzymuje nowe brzmienie:
'' 1. Ustala się dochody budżetu gminy na rok 2008
w wysokości 11.893.751,- zł
z tego:
- dochody bieżące w kwocie 11.679.251,-
- dochody majątkowe w kwocie 214.500,-
-
Dochody budżetu określa załącznik Nr 1 do uchwały”.
§ 2.
Zwiększa się wydatki gminy o kwotę - 43.000,-zł
W związku z powyższym i zmianami dokonanymi w § 3 , § 2 ust. 1 i 2 pkt. 1lit.a i pkt.2
Uchwały Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 w sprawie: uchwalenia budżetu gminy na 2008 otrzymuje nowe brzmienie:
„1. Ustala się wydatki budżetu gminy na rok 2008
w wysokości 13.584.789,- zł
zgodnie z załącznikiem nr 2 do uchwały.
2. Wydatki o których mowa w ust. 1 obejmują:
1)wydatki bieżące w wysokości 11.388.489,- zł,
w tym na:
-
wydatki osobowe i pochodne od
wynagrodzeń 5.019.502,- zł
2) wydatki majątkowe w 2008 r w wysokości 2.196.300,- zł „
Załącznik nr 5 otrzymuje nowe brzmienie określone
w zał. nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 3.
W załączniku nr 1 do Uchwały Rady Gminy Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 dokonuje się następujących zmian:
Zwiększa się dochody o kwotę: 43.000,-
Dz 600 rozdz.60016 § 6300 28.000,-
Dz.700 rozdz 70005 § 0870 15.000,-
W załączniku nr 2 do Uchwały Rady Gminy Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 dokonuje się następujących zmian:
Zwiększa się wydatki o kwotę 43.000,-
Dz.600 rozdz. 60014 § 4300 15.000,-
Dz 600 rozdz. 60016 § 6050 28.000,-
Dokonuje się następujących zmian w budżecie (przeniesienia w planie wydatków)
Zmniejsza się wydatki o kwotę 5.005,-
Dz. 801 rozdz. 80101 § 4040 2.109,-
Dz. 801 rozdz. 80104 § 4040 2.891,-
Dz. 801 rozdz. 80148 § 4040 5,-
Zwiększa się wydatki o kwotę 5.005,-
Dz. 801 rozdz. 80148 § 6060 5.000,-
Dz. 854 rozdz. 85401 § 4040 5,-
§ 4.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 5.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.
Załącznik nr 1
do Uchwały Rady Gminy
Nr XVII/ 82 /2008
z dnia 8 lipca 2008
WYKAZ ZADAŃ MAJĄTKOWYCH
REALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY w 2008
L.p |
Nazwa zadania |
Klasyfikacja budżetowa |
Kwota |
1. |
Modernizacja stacji uzdatniania Wody w Doruchowie Budowa wodociągu w Przytocznicy k.P Błaszczyk |
Dz.010 Rozdz. 01010 § 6050 „ |
175.000,- 50.000,- |
2. |
Budowa dróg :
- Godziętowy osiedle Odwodnienie parkingu przy ul. kaliskiej w Doruchowie |
Dz. 600 Rozdz. 60016 § 6050 Dz. 600 Rozdz. 60016 § 6050 |
866.000,- 236.500,- 60.000,- |
3. |
Pomoc dla Powiatu ostrzeszowskiego na budowę chodników |
Dz. 600 Rozdz. 60014 § 6300 |
125.000,- |
4. |
Zakup komputerów i programówKomputerowych |
Dz. 750 Rozdz.75023 6060 |
35.500,- |
5. |
Zakup kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego(ksero+skaner+drukarka) |
Dz. 750 Rozdz.75023 6060 |
18.300,- |
6. |
Zakup MIKROBUSU |
Dz. 750 Rozdz.75023 6060 |
20.000,- |
7. |
Dotacja do Komendy Powiatowej Policji w Ostrzeszowie na zakup samochodu służbowego. |
Dz. 754 rozdz.75405 § 6170 |
15.000,- |
8. |
Budowa Świetlicy wiejskiej wrazz remizą strażacką w Plugawice |
Dz.754 Rozdz.75412 6050 |
70.000,- |
9. |
Termo modernizacja Szkoły Podstawowej w Doruchowie - opracowanie dokumentacji |
Dz. 801 Rozdz.80101 § 6050 |
30.000,- |
10. |
Zakup kontenera na odpady dla Szkoły Podstawowej w Torzeńcu |
Dz.801 Rozdz.80101 § 6060 |
5.000.- |
11. |
Zakup patelni elektrycznej do stołówki szkolnej przy Szklole Podstawowej w Doruchowie |
Dz.801 Rozdz.80148 § 6060 |
5.000,- |
12. 13. |
Budowa kanalizacji
Opracowanie dokumentacji na budowę kanalizacji:
|
Dz.900 Rozdz.90001 § 6050 Dz.900 Rozdz.90001 § 6050 |
420.000,- 12.000,- |
14. |
Wykonanie punktu zlewnego ścieków na Oczyszczalni . |
Dz.900 Rozdz.90001 § 6050 |
53.000,- |
|
R A Z E M |
2.196.300,- |
Uzasadnienie do Uchwały Rady Gminy Nr XVII/ 82 /2008 z dnia 8 lipca 2008 r
Ogółem budżet gminy zwiększa się – dochody i wydatki o kwotę 43.000,-
Zwiększone zostały następujące dochody i wydatki :
-
28.000,- pomoc finansowa z Województwa Wielkopolskiego na budowę drogi
Mieleszówka - Brzeziny
- 15.000,- zwiększa sie dochody z tyt. Sprzedaży składników majątkowych
z przeznaczeniem
na:
15.000,- pomoc rzeczową dla powiatu na opracowanie dokumentacji
technicznych na budowę chodników
Zmniejszenia i zwiększenia między paragrafami dokonuje się na kwotę 5.005,-
z przeznaczeniem na:
- 5.000,- zakup patelni do stołówki szkolnej
- 5,- dodatkowe wynagrodzenie roczne
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Władysława Lasota |
Data utworzenia: | 2008-07-08 11:14:38 |
Wprowadził do systemu: | Władysława Lasota |
Data wprowadzenia: | 2008-07-31 11:14:49 |
Opublikował: | Władysława Lasota |
Data publikacji: | 2008-07-31 11:18:38 |
Ostatnia zmiana: | 2008-10-06 13:10:06 |
Ilość wyświetleń: | 2160 |