UCHWAŁA Nr XX/97/2008

 RADY GMINY w DORUCHOWIE

      z dnia 26 listopada 2008

w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym( tekst jednolity Dz. U. Nr 142 , póz. 1591  z 2001 r. z późń.zm.)

uchwala się, co następuje:

§1

W budżecie gminy uchwalonym Uchwałą Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 w sprawie: uchwalenia budżetu gminy na 2008 zmienionym Uchwałą nr XIV/72/2008 z dnia 28 marca 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, Uchwałą Nr XV/75/2008 z dnia 30 kwietnia 2008 w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008 , Uchwałą Nr XVI/77/2008 z dnia 21 maja 2008 w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008 , Zarządzeniem Wójta Gminy Nr 18/2008 z dnia 30 czerwca 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, Uchwałą Nr XVII/82/2008 z dnia 8 lipca 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, Uchwałą Nr XVIII/87/2008 z dnia 25 września 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008,oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Nr 29/2008 z dnia 30 września 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, wprowadza się następujące zmiany:

1) Zwiększa się dochody gminy o kwotę                                                - 721.186,-zł
w tym: dotacje na zadania zlecone o kwotę                                      - 446.281,- zł

W związku z powyższym § 1 pkt 1,2 i 3 otrzymuje nowe brzmienie:

"1. Ustala się dochody budżetu gminy na rok 2008

w wysokości                                                                                                                 12.704.921,- zł
z tego:

- dochody bieżące w kwocie                             12.482.133,-   zł

- dochody majątkowe w kwocie                            222.788,-    zł

2. Dochody budżetu określa załącznik Nr 1 do uchwały

3. Dochody , o których mowa w ust.1 obejmują w szczególności:

- dotacje celowe na realizację zadań z zakresu

adm. rządowej i innych zadań zleconych

ustawami w z wysokości                                                             2.578.764,-zł

zgodnie załącznikiem nr 3


§ 2

2) Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę                                              - 735.507,-zł
w tym: wydatki na zadania zlecone zwiększa się o kwotę               - 446.281,-zł

W związku z powyższym § 2 otrzymuje nowe brzmienie:

1. Ustala się wydatki budżetu gminy na rok 2008

w wysokości                                                                               12.939.266,-zł
zgodnie z załącznikiem nr 2 do uchwały.

2. Wydatki o których mowa w ust. 1 obejmują:

1)wydatki bieżące w wysokości                                      11.761.653,- zł,
w tym na:

a) wydatki osobowe i pochodne od

wynagrodzeń                                                        5.090.869,- zł  

b) dotacje                                                                          188.500,-zł

w tym: podmiotowe dla instytucji kultury -         188.500,-  zgodnie z załącznikiem nr 4

c) wydatki na obsługę długu                                              79.942,- zł

2) wydatki majątkowe w 2008r. w wysokości                             1.177.613,- zł
zgodnie z załącznikiem nr 5

3. Kwota wydatków określona w ust.1 obejmuje:
wydatki zwi
ązane z realizacją zadań
z zakresu
administracji rz
ądowej i innych zadań
zleconych
ustawami w wysokoś
ci                                                          2.578.764,-
zgodnie z załącznikiem nr 3

 

§ 3.

W załączniku nr 1 i 3 do Uchwały Rady Gminy Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 dokonuje się następujących zmian:

Zwiększa się dochody o kwotę:                                                             762.186,-

Dz.010 rozdz.01095 § 2010                                                             134.781,-

Dz.400 rozdz.40002 § 0830                                                               20.000,-

Dz.756 rozdz.75616 § 0340                                                               30.000,-

§ 0460                                                                        11.000,-

 

 

 

                       75618   § 0690                                                              2.000,-

Dz.758 rozdz.75814 § 0920                                                            10.000,-

Dz.801 rozdz.80148              § 0830                                                            23.000,-

Dz.801 rozdz.80195 § 2030                                                           137.378,-

Dz.852 rozdz 85212 § 2010                                                            20.000,-

Dz.852 rozdz 85214 § 2010                                                           300.500,-

Dz.852 rozdz 85219 § 2030                                                               5.301 ,-

Dz.852 rozdz 85295 § 2030                                                            17.252,-

Dz.854 rozdz.85415 § 2030                                                            30.974,-

Dz 900 rozdz.90001 § 0830                                                            15.000,-

          90002   § 0830                                                               5.000,-

 

 

 

Zmniejsza się dochody o kwotę:                                 41.000.-

Dz.756 rozdz75615 § 0310                                                              32.000,-

Dz.852 rozdz 85213 § 2010                                                                 1.000,-

Dz.852 rozdz 85214 § 2010                                                               8.000,-

 

 

W załączniku nr 2 i 3 do Uchwały Rady Gminy Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 dokonuje się następujących zmian:

Zwiększa się wydatki o kwotę                                              717.427,-
zadania własne                                                                        262.146,-

Dz. 400 rozdz.40002             § 4260                                                          14.000,-

Dz. 600 rozdz. 60016 § 4210                                                                     10.000,-

Dz. 700 rozdz.70005             § 4260                                                            2.000,-

§ 4300                                                           3.000,-

Dz.750 rozdz. 75023             § 4260                                                            2.000,-

§ 4300                                                                     17.000,-

§ 4700                                                                       2.000,-

§ 6060                                                                       8.160,-

Dz. 756 rozdz.75647             § 4100                                                            2.000,-

Dz.801 rozdz.80148 § 4010                                                            2.400,-

                                   § 4440                                                               578,-

Dz.801 rozdz.80195 § 4300                                                        137.378

Dz.852 rozdz 85219 § 4010                                                            2.000,-

§ 4110                                                                          300,-

§ 4120                                                                            50,-

§ 4210                                                                        1.251,-

§4270                                                             1.700,-

Dz.852 rozdz 85295  § 3110                                                           17.252,-

§ 4300                                                                           103,-

Dz.854 rozdz.85415 § 3240                                                           30.974,-


Dz.900 rozdz.90001 § 4260                                                                       8.000,-

 

 

Na zadania zlecone                                                                            455.281,-

 

Dz.010 rozdz.01095   § 4110                                                                                   256,-                                                   § 4120                                                                          42,-

§ 4170                                                                                1.596,-

§ 4210                                                                                     80,-

§ 4300                                                                                   122,-

§ 4430                                                                            132.138,-

§ 4740                                                                                   115,-

§ 4750                                                                                   432,-

 

Dz.852 rozdz 85212 § 3110                                                                   19.400,-

§ 4300                                                                                   500 ,-

§ 4370                                                                                   100,-

Dz.852 rozdz 85214 § 3110                                                                  300.500,-

 

 

 

Zmniejsza  się  wydatki  o  kwotę:                                                                              1.452.934.-

 

 

Dz.010 rozdz.01010 § 6050                                                                   148.000,-

Dz.600 rozdz.60016 § 4270                                                                     60.000,-

§ 6050                                                                              300.000,-

Dz 700 rozdz.70005 § 4270                                                                   145.000,-

Dz.754 rozdz.75412 § 6050                                                                     64.934,-

Dz.852 rozdz.85213 § 4130 zad. zlecone                                                 1.000,-

Dz.852 rozdz.85214 § 3110 zad. zlecone                                                 8.000,-

Dz 900 rozdz.90001 § 6050                                                                   432.000,-

Dz.921 rozdz.92109 § 2480                                                                   285.000,-

          92116   §2480                                                                        9.000,-

 

 

 

Dokonuje się następujących zmian w budżecie (przeniesienia w planie wydatków)

 

 

Zmniejsza się wydatki o kwotę                                                            57.147,-


zadania własne

 

Dz. 754 rozdz.75412 § 4270                                                                       2.400,-

Dz. 801 rozdz. 80101            § 4010                                                                      30.212,-

§ 4270                                                                                      638,-

§ 4350                                                                                   1.000,-

§ 4370                                                                                      300,-

§ 4430                                                                                   1.174,-

 


 

§ 4700                                                                       800,-

§ 6060                                                                    5.000,-

rozdz. 80103   § 4010                                                        197,-

rozdz. 80104  § 4010                                                                     4.194,-

§ 4430                                                                       345,-

rozdz. 80110   § 4010                                                                    4.000,-

§ 4280                                                                       250,-

rozdz. 80146  § 4300                                                                     2.054,-

rozdz. 80195  § 4300                                                                       800,-

Dz.851 rozdz.85154 § 4390                                                                    1.200,-

 Dz.854 rozdz. 85401 § 4280                                                                                200,-

zadania zlecone

Dz.852 rozdz.85212 § 4170                                                                     400,-

§ 4210                                                                  522,-

§ 4280                                                                     92,-

§ 4700                                                                  530,-

§ 4740                                                                  839,-

Zwiększa się wydatki o kwotę                                                        57.147,-

zadania własne

Dz.754 rozdz.75412   § 4260                                                               2.000,-

 § 4280                                                               400,-

Dz. 801 rozdz. 80101  §  4210                                                                  370,-

§ 4260                                                               5.800,-

§4300                                                               2.138,-

§4440                                                             10.090,-

§ 4750                                                                 600,-

rozdz. 80146  § 4410                                                               2.054,-

rozdz. 80103  § 3020                                                              1.000,-

§4440                                                              1.344,-

rozdz. 80104   § 4170                                                                 560,-

§ 4210                                                             3.000,-

§ 4300                                                                500,-

§ 4350                                                                100,-

§ 4440                                                                 379,-


rozdz. 80110   § 4210                                                                       2.500,-

§ 4260                                                                      10.253,-

§ 4270                                                                       1.070,-

§ 4300                                                                           500,-

§ 4350                                                                           250,-

§ 4410                                                                           200,-

§ 4440                                                                       5.820,-

rozdz. 80114 § 4010                                                            2.080,-

§ 4440                                                                           249,-

zadania zlecone

 

Dz.852 rozdz.85212 § 4010                                                            1.360,-

§ 4110                                                                          218,-

§ 4120                                                                            34,-

§ 4370                                                                          700,-

§ 4430                                                                            71,-

zadania własne

Dz.851 rozdz.85154 § 4280                                                               600 ,-

§ 4300                                                                          600,-

Dz 854 rozdz.85401 § 4440                                                                          307,-

§ 4  § 4 otrzymuje nowe brzmienie:

1 .Deficyt budżetu gminy w kwocie 234.345,- zostanie sfinansowany z nadwyżki wolnych środków na rachunku bankowym za 2007 r. Kwotę 15.000,- z nadwyżki wolnych środków przeznacza się na pożyczkę dla Ostrzeszowskiej Lokalnej Grupy Działania.

2. Przychody i rozchody budżetu określa załącznik nr 6."

 

§ 5

§ 7otrzymuje nowe brzmienie:

Ustala się limit zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów

i pożyczek w kwocie 500.000,- zł na   pokrycie występującego w ciągu roku

przejściowego Deficytu budżetu 500.000,- zł


§ 6.

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 7

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

do Uchwały Rady Gminy

Nr XX / 97 /2008

z dnia 26 listopada 2008

 

 

 

 

 

 

DOTACJE   Z   BUDŻETU

 

DLA GMINNYCH  INSTYTUCJI   KULTURY w   2008 r


 

 

 

 

Lp.

Nazwa jednostki

 

Klasyfikacja Budżetowa

Kwota dotacji

1.

Domy, Ośrodki Kultury, Świetlice i Kluby

 

 

Dz.921 rozdz.92109 §2480

 

 

142.000

2.

Biblioteki

 

 

Dz.921 rozdz.92116 §2480

 

 

46.500

 

 

 

Razem

 

188.500


Załącznik Nr   6

do Uchwały Nr XX/ 97 /2008

Rady Gminy

z dnia 26 listopada 2008 r

PRZYCHODY l ROZCHODY ZWIĄZANE Z FIN. BUDŻETU

w 2008

PRZYCHODY

951 przychody ze spłat pożyczek i kredytów

udzielonych ze środków publicznych                                           45.000,-

955 przychody z innych rozliczeń krajowych                                    553.274,-

                                                                                                   ---------------------

RAZEM                                        598.274,-

                                             ============

ROZCHODY

991 Udzielone pożyczki i Kredyty                                                    15.000,-
dla: Ostrzeszowskiej Lokalnej Grupy Dzia
łania

992 spłaty zaciągniętych krajowych pożyczek i kredytów na:

- budowę kanalizacji                                                            52.500,-

- budowę gimnazjum                                                            71.429,-

- budowę hali sportowej                                                       225.000,-

                                                                                              ----------------------

RAZEM                                       348.929,-

                                           ============

RAZEM ROZCHODY                                                     363.929,-

                                                                             ============

Spłata pożyczki i kredytów oraz pożyczka dla OLGD realizowana będzie z nadwyżki wolnych środków na rachunku bankowym za 2007 r.


Załącznik nr 5

do Uchwały Rady Gminy

Nr XX / 97 72008

z dnia 26 listopada 2008

WYKAZ ZADAŃ MAJĄTKOWYCH        REALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY w 2008

 

 

 

 

Klasyfikacja

 

 

 

L.p

 

Nazwa zadania

 

budżetowa

 

Kwota

 

1.

 

Modernizacja stacji uzdatniania Wody w

 

Dz.010

 

 

 

 

 

Doruchowie

 

Rozdz. 01010

 

27.000,-

 

 

 

 

 

§6050

 

 

 

 

 

Budowa wodociągu w Przytocznicy

 

 

 

 

 

 

 

k. P Błaszczyk

 

        

 

76.000,-

 

2.

 

Budowa dróg :

 

Dz. 600

 

 

 

 

 

 

 

Rozdz. 60016

 

 

 

 

 

-   Mieleszówka Brzeziny

 

§6050

 

413.237,-

 

 

 

- Godziętowy osiedle

 

 

 

236.500,-

 

 

 

Odwodnienie parkingu przy ul. kaliskiej w

 

 

 

 

 

 

 

Doruchowie

 

Dz. 600

 

 

 

 

 

 

 

Rozdz. 60016

 

60.000,-

 

 

 

 

 

§6050

 

 

 

3.

 

Pomoc dla Powiatu ostrzeszowskiego na budowę chodników

 

Dz. 600 Rozdz. 60014

 

 

 

 

 

 

 

§6300

 

125.000,-

 

4.

 

Zakup komputerów i programów

 

Dz. 750

 

 

 

 

 

Komputerowych

 

Rozdz.75023

 

35.500,-

 

 

 

 

 

6060

 

 

 

5.

 

Zakup kolorowego urządzenia

 

Dz. 750

 

 

 

 

 

wielofunkcyjnego

 

Rozdz.75023

 

18.300,-

 

 

 

(ksero+skaner+drukarka)

 

6060

 

 

 

6.

 

Zakup MIKROBUSU

 

Dz. 750

 

 

 

 

 

 

 

Rozdz.75023

 

20.000,-

 

 

 

 

 

6060

 

 

 

7.

 

Zakup budynku po zlewni mleka

 

Dz. 750

 

8.160,-

 

 

 

 

 

Rozdz.75023

 

 

 


 

 

 

 

6060

 

 

 

8.

 

Dotacja do Komendy Powiatowej Policji w Ostrzeszowie na zakup samochodu służbowego.

 

 

Dz.754 Rozdz.75405

§ 6170

 

15.000,-

 

9.

 

Budowa Świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w Plugawice

 

Dz.754 Rozdz.75412

§ 6050

 

5.066,-

 

10.

 

Termo modernizacja Szkoły Podstawowej w Doruchowie - opracowanie dokumentacji

 

Dz. 801 Rozdz.80101 §6050

 

25.000,-

 

11.

 

Zakup komputerów i programów Komputerowych do Szkoły Podstawowej w Doruchowie

 

Dz.801 Rozdz.80101 §6060

 

5.000,-

 

12.

 

Zakup patelni elektrycznej do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Doruchowie

 

Dz.801 Rozdz.80148 §6060

 

5.000,-

 

13.

 

Zakup pamięci do komputerów

 

Dz.801 Rozdz.80110 §6060

 

5.350,-

 

14.

 

Zakup zestawu komputerowego z oprogramowaniem

 

Dz.852 Rozdz.85212 §6060

 

4.500,-

 

15.

 

Wykonanie punktu zlewnego ścieków na Oczyszczalni .

 

Dz.900 Rozdz.90001 §6050

 

93.000,-

 

 

 

RAZEM

 

 

 

1.177.613,-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr   6

do Uchwały Nr XX/ 97 /2008

Rady Gminy

z dnia 26 listopada 2008 r

PRZYCHODY l ROZCHODY ZWIĄZANE Z FIN. BUDŻETU

w 2008

PRZYCHODY

951 przychody ze spłat pożyczek i kredytów

udzielonych ze środków publicznych                                           45.000,-

955 przychody z innych rozliczeń krajowych                                    553.274,-

                                                                                                   ---------------------

RAZEM                                        598.274,-

                                             ============

ROZCHODY

991 Udzielone pożyczki i Kredyty                                                    15.000,-
dla: Ostrzeszowskiej Lokalnej Grupy Dzia
łania

992 spłaty zaciągniętych krajowych pożyczek i kredytów na:

- budowę kanalizacji                                                            52.500,-

- budowę gimnazjum                                                            71.429,-

- budowę hali sportowej                                                       225.000,-

                                                                                              ----------------------

RAZEM                                       348.929,-

                                           ============

RAZEM ROZCHODY                                                     363.929,-

                                                                             ============

Spłata pożyczki i kredytów oraz pożyczka dla OLGD realizowana będzie z nadwyżki wolnych środków na rachunku bankowym za 2007 r.


Uzasadnienie do Uchwały Rady Gminy Nr XX /97/2008 z dnia 26 listopada 2008 r

 

Ogółem budżet gminy zwiększa się - dochody o kwotę 721.186,- (762.186,- minus 41.000 ,-) wydatki zmniejsza się o kwotę 735.507,- ( zwiększenia 717.427.- minus zmniejszenia 1.452.934,-)

 

Zwiększone zostały następujące dochody:

 

     -      134.781,- zwrot podatku zawartego w cenie oleju napędowego

                 wykorzystanego do produkcji rolnej oraz pokrycie kosztów

                 postępowania sprawie zwrotu poniesionych przez gminy.

 - 20.000,- odpłatność mieszkańców za wodę

  •    30.000,- podatek od środków transportowych
  •    11.000,- oplata eksploatacyjna
  •     2.000,- za wpis do ewidencji działalności gospodarczej
  •   10.000,- odsetki od środków na rachunkach bankowych
  •  23.000,- odpłatność za korzystanie ze stołówki szkolnej
  • 137.378,- dofinansowanie pracodawcom kosztów przygotowania

                zawodowego młodocianych pracowników

  •  20.000, - dotacja na świadczenia rodzinne
  • 300.500,- wypłacenie producentom rolnym poszkodowanym w wyniku tegorocznej

                suszy zasiłków celowych ,

  •     5.301,- dotacja na utrzymanie GOPS
  •  17.252,- dofinansowanie realizacji programu wieloletniego „Pomoc państwa

               w zakresie dożywiania”..

  30.974,-dofinansowanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym

  •   15.000,- odpłatność za korzystanie z kanalizacji
  •     5.000,-                          „ w wysypiska odpadów

 

 

 

Zmniejszone zostały następujące dochody:

 

  • 32.000,- podatek od nieruchomości
  • 1.000,-   dotacja na ubezpieczenia zdrowotne

         - 8.000,-  dotacja na zasiłki stałe z pomocy społecznej

 

 

 

 

 

Powyższą kwotę dochodów przeznacza się na następujące wydatki:

  • 14.000,- energia na hydroforniach
  • 10.000,- zakup soli i piasku na posypywanie dróg
  •   2.000,- energia klatki schodowe w budynkach
  •   3.000,- pozostałe usługi
  •   2.000,- energia w Urzędzie Gminy
  • 17.000,- pozostałe usługi „
  •   2.000,- szkolenia pracowników
  •   8.160,- zakup budynku po Zlewni Mleka
  •   2.000,- wynagrodzenia agencyjno- prowizyjne
  •   2.400,- wynagrodzenia osobowe pracowników stołówki
  •      578,- zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
  • 137.378,-dofinansowanie pracodawcom kosztów przygotowania

                   zawodowego młodocianych pracowników

  •    2.000,- wynagrodzenia pracowników GOPS
  •       300,- składki na ubezpieczenia społecznej
  •         50,- fundusz pracy
  •    1.251,- zakup materiałów i wyposażenia
  •    1.700,- usługi remontowe – remont ksera
  •   17.252,- dofinansowanie realizacji programu wieloletniego „Pomoc państwa

                     w zakresie dożywiania”.

  •        103,- dowóz posiłków
  •   30.974,- dofinansowanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym
  •      8.000,- energia na oczyszczalni ścieków

zadania zlecone

  • wydatki w dz. 010 na wydatki związane ze zwrotem akcyzy zawartej w cenie oleju
  • napędowego wykorzystanego do produkcji rolnej oraz pokrycie kosztów postępowania
  •    19.400,- świadczenia rodzinne
  •         500,- pozostałe usługi
  •         100,- usługi telekomunikacyjne
  • 300.500,- wypłacenie producentom rolnym poszkodowanym w wyniku tegorocznej

                     suszy zasiłków celowych ,

Ponadto zmniejsza się wydatki na kwotę 1.452.934 ,- w następujących zadaniach:

 

·         148.000,- modernizacja stacji uzdatniania wody

·           60.000,- remonty dróg oszczędności remont drogi Torzeniec, Tonia

·         300.000,- oszczędności budowa drogi Mieleszówka Brzeziny – mniejszy zakres prac

·         145.000,- remont Pałacu w Parku

·           64.934,- budowa strażnicy strażackiej wraz z świetlicą w Plugawicach

·             1.000,- zmniejszenie wydatków na ubezpieczenia zdrowotne

·             8.000,- zmniejszenia wydatków na zasiłki stałe z pomocy społecznej

·         432.000,- budowa kanalizacji i opracowanie dokumentacji

·         285.000,- Dom Ludowy w Torzeńcu i Morawinie.

·             9.000,- zmniejszenie dotacji do BIblioteki

 

 

Zmniejsza się wydatki na zadania inwestycyjne oraz remontowe, ponieważ zadania te nie będą realizowane w roku bieżącym . Na ich realizację gmina zamierzała zaciągnąć kredyt i pożyczkę w wysokości 1.060.000,-. Zadania miały być realizowane z udziałem środków pochodzących z źródeł zagranicznych, których w tym roku gminie nie udało się pozyskać. W związku z powyższym gmina odstępuje od zaciągnięcia kredytu i pożyczki z WFOŚ i GW. W dz. Pomoc społeczna zmniejszone zostały wydatki w związku ze zmniejszeniem dotacji przez UW.

 

 

 

Zmniejszenia i zwiększenia między rozdziałami dokonuje się na kwotę 57.147,-

wg. wyszczególnionej klasyfikacji z przeznaczeniem:

 

  • 2.400,- usługi remontowe jednostek OSP

Oświata  

Zmniejsza się wydatki w następujących jednostkach budżetowych w kwocie:

- 30.212,- wynagrodzenia osobowe w Szkołach Podstawowych

                 Doruchów       - 18.529,-

                 Przytocznica  -      197,-

                 Morawin         -   4.873,-

                 Torzeniec       -   6.613,-

                     Razem          30.212,-

-     638,- usługi remontowe w Szkole Podstawowej w Torzeńcu

-  1.000,- Szkoła Podstawowa Przytocznica

-     300,- Szkoła Podstawowa Doruchów

-  1.174,- Szkoła Podstawowa Przytocznica

-     800,- Szkoła Podstawowa:

                Doruchów      -     500,-

                Przytocznica  -     300,-

                        Razem         800,-

-  5.000,- Szkoła Podstawowa Torzeniec – zakup kontenera na odpady

-     197,- wynagrodzenia osobowe Oddziału Przedszkolnego przy

                Szkole Podstawowej Torzeniec

-  4.194,- wynagrodzenia osobowe Przedszkole Doruchów

-     345,- różne opłaty i składki Przedszkole Doruchów

-  4.000,- wynagrodzenia osobowe w Gimnazjum

-     250,- usługi zdrowotne Gimnazjum

-  2.054,- szkolenia dla nauczycieli Szkoły Podstawowej:

                           Przytocznica     -     557,-

                               Gimnazjum    - 1.497,-

                               Razem             2.054,-

-    800,- pozostałe usługi w Szkole Podstawowej Przytocznica – ze sportu szkolnego

-    200,- usługi zdrowotne w świetlicy przy Gimnazjum

 

 

pozostałe jednostki

Dz.851 rozdz.85154 § 4390               1.200,-

zadania zlecone

Dz.852 rozdz.85212 § 4170               400,-

                                 § 4210               522,-

                                 § 4280                 92,-

                                 § 4700               530,-

                                 § 4740               839,-

 

 

Zwiększa się wydatki w następujących jednostkach budżetowych z przeznaczeniem na:

  • 2.000,- energia dla jednostek OSP
  • 400,- usługi zdrowotne

 

Oświata

-     370,- zakup środków czystości do Szkoły Podstawowej w Przytocznicy

-  5.800,- zakup energii i gazu dla Szkoły Podstawowej:

                Doruchów       - 5.400,-

                Przytocznica   -    400,-

                Razem              5.800,-

-  2.138,- pomiar natężenia, opłaty bankowe dla Szkoły Podstawowej:

                Przytocznica    -  1.000,-

                Morawin           -    500,-

                Torzeniec         -    638,-

                 Razem               2.138,-

 

-10.090,- fundusz socjalny dla Szkoły Podstawowej:

                Doruchów         -  4.913,-

                Przytocznica     - 1.704,-

                Morawin            - 2.423,-

                Torzeniec          - 1.050,-

 

-     600,- zakup programów i licencji w Szkole Podstawowej w Doruchowie

-  2.054,- pokrycie delegacji nauczycieli dokształcających się:

                 SP Przytocznica -    557,-

                 Gimnazjum         - 1.497,-

                Razem                  2.054,-

-  1.000,- wypłata dodatku wiejskiego i mieszkaniowego dla nauczyciela

               Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Morawinie

-  1.344,- fundusz socjalny dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej:

                Przytocznica   - 197,-

                Morawin          - 950,-

                Torzeniec        - 197,-

                Razem            1.344,-

 

Dla Przedszkola

-    560,- na opracowanie ryzyka zawodowego pracowników

- 3.000,- na zakup pompy i miksera

-    500,- opłaty bankowe

-    100,- zakup usług dostępu do sieci internetowej

-    379,- fundusz świadczeń socjalnych

 

Dla Gimnazjum

-   2.500,- zakup biurek do nowej pracowni komputerowej oraz środków czystości

- 10.253,- zakup energii elektrycznej i gazu

-  1.070,- wykonanie krat do zabezpieczenia pomieszczenia komputerowego

-     500,- opłaty bankowe

-     250,- zapłata za usługi dostępu do sieci internetowej

-     200,- koszty podróży służbowych pracowników

-  5.820,- zakładowy fundusz świadczeń socjalnych po przeliczeniu

                aktualnego zatrudnienia

 

Dla ZOA

- 2.080,- na wynagrodzenia osobowe pracowników

-    249,- zakładowy fundusz świadczeń socjalnych po przeliczeniu

               aktualnego zatrudnienia

307,- zakładowy fundusz świadczeń socjalnych po przeliczeniu na koniec

roku w świetlicach przy Szkołach Podstawowych:

          Doruchów                            79,-

          Gimnazjum                        242,-

          Morawin zmniejsza się o  -  14,-

                               Razem            307,-

 

Ponadto dokonuje się zmian w planach jednostek:

W dz. 801 rozdz. 80101 § 4350  zmniejsza się      200,-  SP Przytocznica

                                                         zwiększa się        200,-  SP Doruchów

 

 W dz. 801 rozdz. 80113 § 4300 zmniejsza się:  1.579,-  SP Doruchów

                                                                                     1.784,-  Przedszkole

                                                              -----------------------

                                          Razem                        3.363,-

 

                                                    zwiększa się:           3.234,-  Gimnazjum

                                                                                  129,- Szkoła Podst.Morawin

                                                                   ------------------

                                                                    razem 3.363,-

Pozostałe jednostki

 

 

zadania zlecone

Dz.852 rozdz.85212 § 4010                                   1.360,-

                                 § 4110                                      218,-

                                 § 4120                                        34,-

                                 § 4370                                      700,-

                                     § 4430                                        71.-

zadania własne

 

600 ,-ubezpieczenia zdrowotne

600,- pozostałe usługi