
Uchwała Rady Gminy Nr XXII/102/2008 z dnia 30 grudnia 2008
UCHWAŁA Nr XXII/102 /2008
RADY GMINY w DORUCHOWIE z dnia 30 grudnia 2008 w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008 Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym( tekst jednolity Dz. U. Nr 142 , póz. 1591 z 2001 r. z późń.zm.) uchwala się, co następuje: § 1 W budżecie gminy uchwalonym Uchwałą Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 w sprawie: uchwalenia budżetu gminy na 2008 zmienionym Uchwałą nr XIV/72/2008 z dnia 28 marca 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, Uchwałą Nr XV/75/2008 z dnia 30 kwietnia 2008 w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008 , Uchwałą Nr XVI/77/2008 z dnia 21 maja 2008 w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008 , Zarządzeniem Wójta Gminy Nr 18/2008 z dnia 30 czerwca 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, Uchwałą Nr XVII/82/2008 z dnia 8 lipca 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, Uchwałą Nr XVIII/87/2008 z dnia 25 września 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, Zarządzeniem Wójta Gminy Nr 29/2008 z dnia 30 września 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, oraz Uchwałą Nr XX/97/2008 z dnia 26 listopada 2008 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy na 2008, wprowadza się następujące zmiany: Zwiększa się dochody gminy o kwotę - 20.364,-zł W związku z powyższym § 1 ust.1 i 2 Uchwały Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 w sprawie: uchwalenia budżetu gminy na 2008 otrzymuje nowe brzmienie: "1. Ustala się dochody budżetu gminy na rok 2008 w wysokości 12.725.285,- zł - dochody bieżące w kwocie 12.502.497,- zł - dochody majątkowe w kwocie 222.788,- zł 2. Dochody budżetu określa załącznik Nr 1 do uchwały „ § 2 Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 20.364,-zł W związku z powyższym § 2 ust.1, 2 pkt 1 lit. a i pkt. 2 oraz ust.3 Uchwały Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 w sprawie: uchwalenia budżetu gminy na 2008 otrzymuje nowe brzmienie: 1. Ustala się wydatki budżetu gminy na rok 2008 w wysokości 12.959.630,-zł 2. Wydatki o których mowa w ust. 1 obejmują: 1)wydatki bieżące w wysokości 11.779.423,- zł, a) wydatki osobowe i pochodne od wynagrodzeń 5.085.813,- zł 2) wydatki majątkowe w 2008r. w wysokości 1.180.207,- zł 3. Kwota wydatków określona w ust.1 obejmuje: § 3. W załączniku nr 1 i 3 do Uchwały Rady Gminy Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 dokonuje się następujących zmian: Zwiększa się dochody o kwotę: 71.864,- Dz.400 rozdz.40002 § 0830 20.364,- Dz.756 rozdz75618 § 0460 36.500,- § 0490 15.000,- Zmniejsza się dochody o kwotę: 51.500.- Dz.756 rozdz75616 § 0460 36.500,- § 0490 15.000,- W załączniku nr 2 do Uchwały Rady Gminy Nr XII/54/2007 z dnia 20 grudnia 2007 dokonuje się następujących zmian: Zwiększa się wydatki o kwotę 20.364,- Dz.010 rozdz.01030 § 2850 300,- Dz750 rozdz.75023 § 4270 250,- Dz.756 rozdz.75647 § 4110 60,- § 4120 10,- § 4300 1.000,- Dz.801 rozdz.80148 § 4220 15.400,- Dz.900 rozdz.90001 § 4270 250,- § 4300 500,- rozdz. 90002 § 6610 2.594,- Dokonuje się następujących zmian w budżecie (przeniesienia w planie wydatków) Zmniejsza się wydatki o kwotę 16.990,- Dz.801 rozdz.80101 § 4270 9.100,- § 4350 300,- rozdz.80103 § 3020 273,- rozdz.80104 § 4110 1.000,- rozdz.80110 § 4010 150,- § 4110 3.976,- rozdz.80113 § 4210 328,- rozdz.80195 § 4300 1.163,- Dz.851 rozdz.85154 § 4210 200,- Dz.852 rozdz 85212 § 4350 zad. Zlecone 200,- Dz.852 rozdz.85219 § 4700 300,- Zwiększa się wydatki o kwotę 16.990,- Dz. 801 rozdz. 80101 § 3020 253,- § 4210 9.050,- § 4300 350,- rozdz. 80104 § 4220 1.000,- rozdz. 80110 § 4210 1.450,- § 4280 239,- § 4270 3.470,- § 4300 130,- rozdz. 80113 § 4300 328,- Dz.851 rozdz.85154 § 4300 200,- Dz.852 rozdz.85212 § 4300 zad. Zlecone 200,- Dz.852 rozdz.85219 § 4370 300,- Dz. 854 rozdz. 85401 § 3020 20,- § 4. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy. § 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Załącznik nr 4 do Uchwały Rady Gminy Nr XXII / 102/ 2008 z dnia 30 grudnia 2008 WYKAZ ZADAŃ MAJĄTKOWYCH REALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY w 2008 Klasyfikacja L.p Nazwa zadania budżetowa Kwota 1. Modernizacja stacji uzdatniania Wody w Dz.010 Doruchowie Rozdz. 01010 27.000,- §6050 Budowa wodociągu w Przytocznicy k. P Błaszczyk „ 76.000,- 2. Budowa dróg : Dz. 600 Rozdz. 60016 - Mieleszówka Brzeziny §6050 413.237,- - Godziętowy osiedle 236.500,- Odwodnienie parkingu przy ul. kaliskiej w Doruchowie Dz. 600 Rozdz. 60016 60.000,- §6050 3. Pomoc dla Powiatu ostrzeszowskiego na budowę chodników Dz. 600 Rozdz. 60014 §6300 125.000,- 4. Zakup komputerów i programów Dz. 750 Komputerowych Rozdz.75023 35.500,- 6060 5. Zakup kolorowego urządzenia Dz. 750 wielofunkcyjnego Rozdz.75023 18.300,- (ksero+skaner+drukarka) 6060 6. Zakup MIKROBUSU Dz. 750 Rozdz.75023 20.000,- 6060 7. Zakup budynku po zlewni mleka Dz. 750 8.160,- Rozdz.75023
z tego:
zgodnie z załącznikiem nr 2 do uchwały.
w tym na:
zgodnie z załącznikiem nr 4.
wydatki związane z realizacją zadań z zakresu
administracji rządowej i innych zadań zleconych
ustawami w wysokości 2.578.764,- zł”
zgodnie z załącznikiem nr 3 „
|
|
6060 |
|
8. |
Dotacja do Komendy Powiatowej Policji w Ostrzeszowie na zakup samochodu służbowego. |
Dz.754 Rozdz.75405 § 6170 |
15.000,- |
9. |
Budowa Świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w Plugawice |
Dz.754 Rozdz.75412 § 6050 |
5.066,- |
10. |
Termo modernizacja Szkoły Podstawowej w Doruchowie - opracowanie dokumentacji |
Dz. 801 Rozdz.80101 §6050 |
25.000,- |
11. |
Zakup komputerów i programów Komputerowych do Szkoły Podstawowej w Doruchowie |
Dz.801 Rozdz.80101 §6060 |
5.000,- |
12. |
Zakup patelni elektrycznej do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Doruchowie |
Dz.801 Rozdz.80148 §6060 |
5.000,- |
13. |
Zakup pamięci do komputerów |
Dz.801 Rozdz.80110 §6060 |
5.350,- |
14. |
Zakup zestawu komputerowego z oprogramowaniem |
Dz.852 Rozdz.85212 §6060 |
4.500,- |
15. |
Wykonanie punktu zlewnego ścieków na Oczyszczalni . |
Dz.900 Rozdz.90001 §6050 |
93.000,- |
16. |
Budowa zakładu zagospodarowania odpadów w Olszowej – Porozumienie międzygminne |
Dz. 900 rozdz.90002 § 6610 |
2.594,- |
|
RAZEM |
|
1.180.207,- |
Uzasadnienie do Uchwały Rady Gminy Nr XXII / 102 /2008 z dnia 30 grudnia 2008 r
Ogółem budżet gminy zwiększa się - dochody o kwotę 20.364,- (71.864,- minus 51.500 ,-) wydatki zwiększa się o kwotę 20.364,-.
Zwiększone zostały następujące dochody:
- 20.364,- za dostarczona wodę do nieruchomości
- 36.500,- opłata eksploatacyjna i 15.000,- wpływy z innych lokalnych opłat dokonano zmiany
klasyfikacji budżetowej zmniejszono dochody w rozdziale 75616
a zwiększono w rozdz. 75618.
Zmniejsza się wydatki w następujących jednostkach budżetowych w kwocie:
- 9.100,- usługi remontowe w Szkole Podstawowej w Przytocznicy
- 300,- opłata za dostęp do sieci internetowej w Szkole Podstawowej w Morawinie
- 273,- wypłata dodatku wiejskiego dla Oddziału Przedszkolnego w Morawinie
- 1.000,- składki na ubezpieczenie społeczne Przedszkolu w Doruchowie
- 150,- wynagrodzenie osobowe pracowników w Gimnazjum
- 3.976,- składki na ubezpieczenie społeczne w Gimnazjum
- 328,- zakup paliwa do samochodu do przewozu dzieci do szkoły specjalnej w Ostrzeszowie
- 1.163,- zawody sportowe
- 200,- materiały
- 200,- usługi internetowe – świadczenia rodzinne
- 300,- szkolenia GOPS
Zwiększa się wydatki w następujących jednostkach budżetowych z przeznaczeniem na:
Dla szkół podstawowych:
- 253,- wypłata dodatku wiejskiego i mieszkaniowego dla nauczycieli SP w Morawinie
- 9.050,- zakup materiałów do poszczególnych placówek:
Przytocznica 9.100,-
Morawin 300,-
Torzeniec - 350,- zmniejsza się
--------------------
Razem 9.050,-
- 350,- przegląd pieca C.O. w SP Torzeńcu
- 20,- wypłata dodatku wiejskiego i mieszkaniowego dla nauczycieli świetlicy w Morawinie
Dla Przedszkola:
- 1.000,- zakup artykułów żywnościowych
Dla Gimnazjum:
- 1.450,- zakup środków czystości, materiałów do remontu, prenumerata czasopism,
- 239,- badania okresowe pracowników
- 3.470,- montaż drzwi antywłamaniowych
- 130,- opłaty bankowe
- 328,- refundacja za dowozy uczniów do szkoły w Mikorzynie, będące w obwodzie gminy
- 200,- pozostałe usługi – przeciwdziałanie alkoholizmowi
- 200,- pozostałe usługi – świadczenia rodzinne
- 300,- usługi telefony stacjonarne w GOPS
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Władysława Lasota |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Władysława Lasota |
Data wprowadzenia: | 2009-01-12 12:24:41 |
Opublikował: | Władysława Lasota |
Data publikacji: | 2009-01-12 13:11:53 |
Ostatnia zmiana: | 2009-01-12 13:12:06 |
Ilość wyświetleń: | 2266 |