ZARZĄDZENIE NR 4/2009
WÓJTA GMINY DORUCHÓW
z dnia 16 stycznia 2009 r.


w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Doruchów  

Na podstawie art. 11 ust.1  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Ogłasza się nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Doruchów
d.s.  pozyskiwania funduszy europejskich i do spraw promocJI Gminy Doruchów  

§ 2.

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze wyżej wymienione przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie:

- Bugaryn Tomaszprzewodniczący Komisji,

- Smiatacz Stanisław  –  członek Komisji,

- Wronka Lucjana  sekretarz Komisji,

- Liebner Halina – członek Komisji

§ 3.

 Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 4.

Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze:

- do dnia 16 stycznia 2009 r. zamieszczenie ogłoszenia o naborze kandydatów w BIP
i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie, 

- do dnia 26 stycznia 2009 r. do godz. 15.30  -  składanie dokumentów przez kandydatów,

- dnia 27 stycznia 2009 r. godz. 8.30 – rozpoczęcie prac Komisji ,

- dnia 28 listopada 2009 r. r. godz. 10.00 – ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do indywidualnych rozmów z Komisją,

- dnia 29 stycznia 2009 r. godz. 9.00 – rozpoczęcie indywidualnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami przez Komisję,

- dnia 30 stycznia 2009 r. godz. 11.00 ogłoszenie informacji o wynikach naboru.

§ 5.

Wykonanie Zarządzenia powierza się  Sekretarzowi Gminy.

§ 6.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.    

 

 

 

 

 

Załącznik do Zarządzenia Nr 4/2009
Wójta Gminy Doruchów z dnia
16 stycznia 2009 r.

 

OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko pracy

Wójt Gminy Doruchów

ogłasza nabór na stanowisko do spraw pozyskiwania funduszy europejskich
i do spraw promocji Gminy Doruchów

 

1. Wymagania niezbędne:

 

1)    obywatelstwo polskie,

2)    niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,

3)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

4)   wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym (preferowane wykształcenie o profilu ekonomicznym, technicznym, administracyjnym prawnym),

5)    znajomość dokumentów, wytycznych dotyczących Programów Operacyjnych,

6)    znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy
o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o dostępie do informacji publicznej,

7) umiejętność redagowania tekstów, łatwość formułowania myśli oraz umiejętność publicznego wypowiadania się,

8) biegła obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office /Word, Excel, Power Point/ oraz programów graficznych,

 

2. Wymagania dodatkowe:

           

1)     staż pracy minimum 1 rok na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków unijnych,

2)    znajomość przepisów prawa i wiedza w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych, unijnych,

3)    prawo jazdy kat. B,

4)    praktyczna znajomość języka angielskiego

5)   komunikatywność, operatywność, samodzielność, rzetelność, praca w zespole.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1)  właściwa realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy europejskich i innych źródeł zewnętrznych, w tym krajowych

2)    prowadzenie i aktualizacja informacji o programach operacyjnych,

3)    sporządzanie wniosków o dofinansowanie na realizację projektów,

4)    przygotowanie danych i koniecznej dokumentacji do podpisania umów,

5)    sporządzanie wniosków o płatność w celu otrzymania refundacji poniesionych nakładów finansowych,

6)  prowadzenie bieżącej korespondencji i utrzymywanie stałego kontaktu z instytucjami zewnętrznymi w  przedmiotowym zakresie,

7)    prowadzenie rejestrów projektów realizowanych przez Gminę Doruchów,

8)  współpraca w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich z gminnymi jednostkami organizacyjnymi,

9) bieżące informowanie kierownika o zmianach zachodzących w obrębie  funduszy europejskich,

10)  udzielanie jednostkom organizacyjnym niezbędnych informacji związanych z możliwością korzystania z finansowania zadań ze środków zewnętrznych,

11)  wykonywanie innych zleconych zadań z zakresu  pozyskiwania środków zewnętrznych,

12) prace nad aktualizacją dokumentów strategicznych Gminy Doruchów,

13) promocja Gminy Doruchów,

14) przygotowywanie do realizacji druków i materiałów promocyjnych o Gminie Doruchów,

15)  pozyskiwanie środków finansowych i rzeczowych z funduszy zewnętrznych na działalność kulturalną, informacyjną, wydawniczą i promocyjną gminy,

16) organizacja współpracy oraz wymiany międzynarodowej z miastami/gminami partnerskimi,

17) współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi,

18) współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami, zespołami artystycznymi, indywidualnymi twórcami oraz przedsiębiorcami,

19) redagowanie, zbieranie materiałów do publikacji w gazetach oraz na oficjalnej stronie internetowej,

20) redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej.

 

 

4. Wymagane dokumenty:

1)    życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

2)    list motywacyjny wraz z uzasadnieniem przystąpienia do naboru

3)    kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie, 

5)    oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,

6)     ZASWIADCZENIE o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,

7)    kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i  umiejętnościach.

 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy
w Doruchowie ul. Kępińska 13  w Sekretariacie  pok. Nr 16
, Wszystkie aplikacje złożyć należy
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy: naboru na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy europejskich i do spraw promocji Gminy Doruchów  
w terminie do dnia
26 stycznia 2009r. /data wpływu/.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.   Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.doruchow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Doruchowie przy ul. Kępińskiej 13

 

   Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronnie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póżn. Zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).