ZARZĄDZENIE NR 4/2009
WÓJTA GMINY DORUCHÓW
z dnia 16 stycznia 2009 r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Doruchów
Na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Ogłasza się nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Doruchów
d.s. pozyskiwania funduszy europejskich i do spraw promocJI Gminy Doruchów
§ 2.
Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze wyżej wymienione przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie:
- Bugaryn Tomasz – przewodniczący Komisji,
- Smiatacz Stanisław – członek Komisji,
- Wronka Lucjana – sekretarz Komisji,
- Liebner Halina – członek Komisji
§ 3.
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 4.
Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze:
- do dnia 16 stycznia 2009 r. zamieszczenie ogłoszenia o naborze kandydatów w BIP
i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie,
- do dnia 26 stycznia 2009 r. do godz. 15.30 - składanie dokumentów przez kandydatów,
- dnia 27 stycznia 2009 r. godz. 8.30 – rozpoczęcie prac Komisji ,
- dnia 28 listopada 2009 r. r. godz. 10.00 – ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do indywidualnych rozmów z Komisją,
- dnia 29 stycznia 2009 r. godz. 9.00 – rozpoczęcie indywidualnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami przez Komisję,
- dnia 30 stycznia 2009 r. godz. 11.00 ogłoszenie informacji o wynikach naboru.
§ 5.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia Nr 4/2009
Wójta Gminy Doruchów z dnia
16 stycznia 2009 r.
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko pracy
Wójt Gminy Doruchów
ogłasza nabór na stanowisko do spraw pozyskiwania funduszy europejskich
i do spraw promocji Gminy Doruchów
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
4) wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym (preferowane wykształcenie o profilu ekonomicznym, technicznym, administracyjnym prawnym),
5) znajomość dokumentów, wytycznych dotyczących Programów Operacyjnych,
6) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy
o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
7) umiejętność redagowania tekstów, łatwość formułowania myśli oraz umiejętność publicznego wypowiadania się,
8) biegła obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office /Word, Excel, Power Point/ oraz programów graficznych,
2. Wymagania dodatkowe:
1) staż pracy minimum 1 rok na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków unijnych,
2) znajomość przepisów prawa i wiedza w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych, unijnych,
3) prawo jazdy kat. B,
4) praktyczna znajomość języka angielskiego
5) komunikatywność, operatywność, samodzielność, rzetelność, praca w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) właściwa realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy europejskich i innych źródeł zewnętrznych, w tym krajowych
2) prowadzenie i aktualizacja informacji o programach operacyjnych,
3) sporządzanie wniosków o dofinansowanie na realizację projektów,
4) przygotowanie danych i koniecznej dokumentacji do podpisania umów,
5) sporządzanie wniosków o płatność w celu otrzymania refundacji poniesionych nakładów finansowych,
6) prowadzenie bieżącej korespondencji i utrzymywanie stałego kontaktu z instytucjami zewnętrznymi w przedmiotowym zakresie,
7) prowadzenie rejestrów projektów realizowanych przez Gminę Doruchów,
8) współpraca w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich z gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
9) bieżące informowanie kierownika o zmianach zachodzących w obrębie funduszy europejskich,
10) udzielanie jednostkom organizacyjnym niezbędnych informacji związanych z możliwością korzystania z finansowania zadań ze środków zewnętrznych,
11) wykonywanie innych zleconych zadań z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych,
12) prace nad aktualizacją dokumentów strategicznych Gminy Doruchów,
13) promocja Gminy Doruchów,
14) przygotowywanie do realizacji druków i materiałów promocyjnych o Gminie Doruchów,
15) pozyskiwanie środków finansowych i rzeczowych z funduszy zewnętrznych na działalność kulturalną, informacyjną, wydawniczą i promocyjną gminy,
16) organizacja współpracy oraz wymiany międzynarodowej z miastami/gminami partnerskimi,
17) współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi,
18) współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami, zespołami artystycznymi, indywidualnymi twórcami oraz przedsiębiorcami,
19) redagowanie, zbieranie materiałów do publikacji w gazetach oraz na oficjalnej stronie internetowej,
20) redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2) list motywacyjny wraz z uzasadnieniem przystąpienia do naboru
3) kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
5) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) ZASWIADCZENIE o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy
w Doruchowie ul. Kępińska 13 w Sekretariacie pok. Nr 16 , Wszystkie aplikacje złożyć należy
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy: naboru na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy europejskich i do spraw promocji Gminy Doruchów
w terminie do dnia 26 stycznia 2009r. /data wpływu/.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.doruchow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Doruchowie przy ul. Kępińskiej 13
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronnie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póżn. Zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).