Podstawa prawna: 1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późń. zm.). 2. Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.). 3. Ustawa z dnia 16.11.2006 r. Nr 225, poz. 1635).
Opłaty: Wydanie zaświadczenia na wniosek podlega opłacie skarbowej w wysokości - 17 zł. Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia (dowód opłaty stanowi załącznik do wniosku).
Termin odpowiedzi: Termin załatwienia sprawy wynosi 7 dni od daty wpływu podania.
Odmowa wydania zaświadczenia, bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w drodze postanowienia.
Jednostka odpowiadająca: podinspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i obrony cywilnej
Tryb odwoławczy: Od postanowienia przysługuje stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Wielkopolskiego w terminie 7 dni od daty jego doręczenia. Zażalenie wnosi się za pośrednictwem tutejszego urzedu gminy.
Uwagi: Brak
Dokumenty
• Podanie od osoby posiadającej interes prawny w urzędowym potwierdzeniu okreslonych faktów (okazanie do wglądu oryginału dokumentu świadczącego o interesie prawnym i dołączeniu jego kserokopii do podania) oraz dowód uiszczenia opłaty.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.