
Obsluga Rady
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy
1 piętro, pokój nr 14
Do zadań stanowiska ds. obsługi Rady Gminy należy m. in. sporządzanie protokołów z sesji i komisji Rady Gminy, prowadzenie rejestrów uchwał, techniczno-kancelaryjna obsługa Rady Gminy, przekazywanie uchwał wg właściwości, archiwizacja dokumentacji, udostępnanie dokumentów z archiwum, prowadzenie gminnej komisji ds. rozwiązywania problemów alkoholowych.
Więcej informacji: Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy
Aktualnie pełnione funkcje przez osobę na danym stanowisku:
Ewelina Cierniak (62) 736-32-25
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Tomasz Bugaryn |
Data wprowadzenia: | 2003-05-15 14:00:00 |
Opublikował: | Tomasz Bugaryn |
Data publikacji: | 2003-06-20 08:56:02 |
Ostatnia zmiana: | 2020-01-10 08:26:20 |
Ilość wyświetleń: | 5831 |