
Uchwała Nr XIII/68/2008 z dnia 21 lutego 2008 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Rady Gminy i Komisji na 2008 rok
U C H W A Ł A Nr XIII/ 68 /2008
R a d y G m i n y Doruchów
z dnia 21 lutego 2008 roku
w sprawie : zatwierdzenia planu pracy Rady Gminy i Komisji na 2008 rok.
Na podstawie art.18 ust.1 i art. 21 ust.3 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst. jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 ze zmianami )
Rada Gminy Doruchów uchwala, co następuje :
§ 1.
-
Przyjmuje się do realizacji plan pracy Rady Gminy zgodnie
z załącznikiem Nr 1 do uchwały
-
Zatwierdza się plan pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Doruchów stanowiący załącznik Nr 2 do uchwały,
-
Zatwierdza się plany pracy komisji rady będące załącznikiem nr 3,4, i 5 do uchwały.
§ 2.
Rada Gminy może na bieżąco dokonywać zmian i uzupełniać plany pracy.
§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącej Rady Gminy i Wójtowi Gminy.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodnicząca Rady Gminy
/-/ Joanna Blewąska
Zał. Nr 1 do uchwały NR XIII/ 68 /2008
Rady Gminy Doruchów z dnia 21 lutego 2008r.
PLAN PRACY
RADY GMINY DORUCHÓW na 2008 rok
Termin |
Tematyka |
Odpow. za przyg. materiałów |
luty |
1. Realizacja programu ochrony środowiska dla gminy Doruchów. 2. Informacja Starosty z działalności Starostwa. 3. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia od opłaty za zgłoszenia do wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Przyjęcie planu pracy Rady i komisji rewizyjnej na 2008 rok. |
Ref. Rolnictwa Starosta Powiatu Przew. Rady Gminy |
marzec |
1. Sprawy rolnictwa - informacja z działalności ARiMR - informacja Powiatowej Izby Rolniczej - informacja Powiatowego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - informacja miejscowego Spółdzielczego Banku Ludowego - informacja Gminnej Spółki Wodnej 2. Zaopiniowanie propozycji ustalenia odpłatności za pobyt dziecka w Przedszkolu 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia wartości jednego punktu dla ustalenia tabel miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. 4. Zaopiniowanie propozycji ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. |
Inst. odp.za sprawy rolnictwa Dyr. Przedszkola Insp.ds. kadr Insp.ds. kadr |
Kwiecień |
1. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2007 rok - absolutorium dla Wójta Gminy. 2. Sprawozdanie z działalności GOPS 3. Sprawozdanie z działalności GOK. 4. Sprawozdanie Zespołu Oświatowo-Administracyjnego 5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kategorii dróg gminnych. |
Skarbnik Gminy Kierownik GOPS Dyrektor GOK Dyrektor ZOA Ref. Rol. |
maj |
1. Stan bezpieczeństwa Publicznego w gminie 2. Informacja z działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrzeszowie. 3. Rozliczenie kosztów utrzymania wodociągów i kanalizacji będących własnością gminy. |
Komendant Rewiru Dyrektor Pow. Zarządu Dróg Ref. Rol. |
czerwiec |
1. Informacja z funkcjonowania oświaty w gminie - informacja Szkoły Podstawowej w Doruchowie - informacja Szkoły Podstawowej w Morawinie - informacja Szkoły Podstawowej w Torzeńcu - informacja Szkoły Podstawowej w Przytocznicy - informacja Publicznego Przedszkola |
Dyrektorzy Szkół i Przedszkola |
wrzesień |
1. Sprawozdanie z wykonanie budżetu za I pól. br. 2. Informacja z funkcjonowania służby zdrowia na terenie gminy. 3. Przygotowanie szkół do nowego roku szkolnego zgodnie z projektami organizacyjnymi. |
Skarbnik Gminy Kier. NZOZ Dyrektorzy Szkół |
Październik |
1. Informacja z działalności ochotniczych straży pożarnych na terenie gminy. 2. Sport w gminie – stan aktualny i prognozy na przyszłość. 3. Informacja z oświadczeń majątkowych. |
Prezesi jednostek OSP Dyrektor GOK |
listopad |
1. Uchwalenie podatków lokalnych na 2009 rok. 2. Uchwalenie programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na 2009 3. Uchwalenie programu przeciwdziałania narkomanii na 2009 |
Skarbnik Gminy Ins.ds. dział.gosp. Insp.ds. dział.gosp. |
grudzień |
1. Uchwalenie budżetu gminy na 2009 rok 2. Plan zimowego utrzymania dróg 3. Informacja z realizacji zadań gospodarczych za 2008 ro. |
Skarbnik Gminy Ref. Rolnictwa Wójt Gminy |
Załącznik Nr 2 do uchwały Nr XIII/ 68 /2008
Rady Gminy Doruchów z dnia 21 lutego 2008r.
P L A N P R A C Y
K O M I S J I R E W I Z Y J N E J RADY GMINY DORUCHÓW
na 2008 rok.
T e r m i n |
T e m a t y k a |
luty |
1. Kontrola funkcjonowania świetlicy środowiskowej. 2. Prawidłowość stosowania ustawy o zamówieniach publicznych - kontrola wybranych zadań. 3. Opracowanie planu pracy komisji na 2008r. |
marzec |
1. Kontrola wykonania budżetu gminy za 2007 rok - przygotowanie wniosku absolutoryjnego |
kwiecień |
1. Kontrola gospodarowania mieniem samorządowym w Bibliotece Publicznej w Doruchowie. 2. Kontrola wykorzystania sali sportowej oraz poniesionych wydatków na jej utrzymanie. |
maj |
1. Kontrola sposobów i wyników starań o pozyskanie środków zewnętrznych 2. Kontrola gospodarowania mieniem samorządowym w hydroforniach i oczyszczalni ścieków (energia,urządzenia, sprzęt pomocniczy). |
czerwiec |
1. Kontrola w wybranej placówce oświatowej 2. Przygotowanie do akcji letniego wypoczynku. 3. Przygotowanie GOK do organizacji imprez letnich. |
wrzesień |
1. Przygotowanie szkół do nowego roku szkolnego w wybranej placówce oświatowej. 2. Zapoznanie się z tematem rozwiązania dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkoły specjalnej w Ostrzeszowie. |
październik |
1. Kontrola wykorzystania środków w dziale straży. 2. Kontrola wydatków w dziale sportu. 3. Kontrola w zakresie porządku i czystości w gminie. |
listopad |
1. Zaopiniowanie stawek podatków lokalnych na 2009 rok. 2. Kontrola ściągalności podatków i innych należności w 2008 roku. |
grudzień |
1. Rozpatrzenie projektu budżetu gminy na 2009r. 2. Opracowanie planu pracy komisji na 2009 rok. |
Komisja Rewizyjna może wykonywać inne zadania kontrolne w trybie zleconym przez Przewodniczącą Rady Gminy zgodnie ze Statutem Gminy Doruchów.
Załącznik Nr 3 do uchwały Rady Gminy Doruchów Nr XIII/ 68 /2008
z dnia 21lutego 2008 r.
PLAN PRACY
KOMISJI OŚWIATY, KULTURY, ZDROWIA,SPORTU I SPRAW SOCJALNYCH
na 2008 rok
Termin |
T e m a t y k a |
Odp. za przygot. mat. |
luty |
1. Informacja o przygotowaniu szkół do ferii zimowych. 2. Realizacja programu w zakresie ochrony środowiska w gminie Doruchów. 3. Zaopiniowanie uchwały w sprawie zwolnienia od opłaty za zgłoszenia do wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Opracowanie planu pracy komisji na 2008r. |
Dyr. ZOA Ref.Rol. |
marzec |
1. Sprawozdanie z działalności GOPS za 2007 rok. 2. Sprawozdanie z działalności GOK za 2007 rok 3. Zaopiniowanie propozycji ustalenia odpłatności za pobyt dziecka w Przedszkolu 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia wartości jednego punktu dla ustalenia tabel miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników gm. jednostek organizacyjnych. 5. Zaopiniowanie propozycji ustalenia najniższego wynag. zasadniczego dla pracowników gm.j. organizacyjnych. |
Dyr. GOPS Dyr. GOK Dyr. Przedszkola Insp.ds. kadr Insp.ds. kadr |
kwiecień |
1. Rozparzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2007 rok 2. Sprawozdanie ZOA za 2007 rok. 3. Zaopiniowanie uchwały w sprawie ustalenia kategorii dróg gminnych. |
Skarbnik Gminy Dyr. ZOA |
maj |
1. Rozliczenie kosztów utrzymania wodociągów i kanalizacji będących własnością gminy 2. Czas pracy placówek handlowych na terenie gminy oraz ustalenie miejsc sprzedaży napojów alkoholowych. 3. Informacja w zakresie promocji gminy. |
Ref. Rol. Insp.ds.dz..gosp. Sekretarz Gminy |
czerwiec |
1. Wizja w wybranej szkole podstawowej |
|
wrzesień |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za I pół. br. 2. Funkcjonowanie oświaty w nowym roku szkolnym-wizja w wybranej szkole podstawowej. |
Skarbnik Gminy |
październik |
1.Sprawozdanie z realizacja programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych za 2008 rok oraz zaopiniowanie programu na 2009 rok. 2. Sprawozdanie z realizacja programu przeciwdziałania narkomanii za 2008 rok oraz zaopiniowanie programu na 2009 rok. 3. Sport w gminie – stan aktualny i prognozy na przyszłość. |
Insp.ds. dział. gosp. Insp.ds. dział. gosp. Dyr. GOK |
listopad |
1. Zaopiniowanie stawek podatków lokalnych na 2009 rok 2. Realizacja podatków i innych należności za 2008 rok |
insp.ds. podatków |
grudzień |
1. Zaopiniowanie projektu budżetu gminy na 2009 rok |
Skarbnik gminy |
Zał. Nr 4 do uchwały Rady Gminy Doruchów Nr XIII/ 68 /2008
z dnia 21 lutego 2008 roku.
P L A N P R A C Y
KOMISJI ROLNICTWA OCHRONY ŚRODOWISKA, SPRAW
OBYWATELSKICH I SAMORZĄDOWYCH na 2008 rok
Termin |
Tematyka |
Odp. za przyg. mat. |
luty |
1. Informacja z realizacji ustawy o zamówieniach publicznych za 2007 rok. 2. Realizacja programu w zakresie ochrony środowiska w gminie Doruchów. 3. Zaopiniowanie uchwały w sprawie zwolnienia od opłaty za zgłoszenia do wpisu do ewidencji działalności gosp. gosp. 4. Opracowanie planu pracy komisji na 2008r. |
Ref. Rol. Ref. Rol. |
marzec |
1. Sprawozdanie z działalności GOPS za 2007 rok. 2. Sprawozdanie z działalności GOK za 2007 rok 3. Zaopiniowanie propozycji ustalenia odpłatności za pobyt dziecka w Przedszkolu 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia wartości jednego punktu dla ustalenia tabel miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. 5. Zaopiniowanie propozycji ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. |
Kier. GOPS Dyr. GOK Ind.ds.kadr Insp.ds. kadr Insp.ds. kadr |
kwiecień |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2007 rok 2. Sprawozdanie z działalności ZOA. 3. Zaopiniowanie uchwały w sprawie ustalenia kategorii dróg gminnych. |
Skarbnik Gminy Dyr. ZOA Ref. Rol. |
maj |
1. Rozliczenie kosztów utrzymania wodociągów i kanalizacji będących własnością gminy. 2. Informacja Agronoma Gminnego Ośrodka Doradztwa Rolniczego. |
Ref. Rolnictwa Agronom |
czerwiec |
1. Czas pracy placówek handlowych na terenie gminy oraz miejsce usytuowania sprzedaży napojów alkoholowych. 2. Temat do ustalenia na bieżąco. |
Insp.ds. działa. gosp. |
wrzesień |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za I pół. br. 2. Temat do ustalenia na bieżąco. |
Skarbnik Gminy |
październik |
1. Sprawozdanie z realizacja programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych za 2008 rok oraz zaopiniowanie programu na 2009 rok. 2. Sprawozdanie z realizacja programu przeciwdziałania narkomanii za 2008 rok oraz zaopiniowanie program, na 2009 rok. 3. Informacja z działalności jednostek OSP na terenie gminy. |
Insp. ds.dział.gosp. Insp. ds.dział.gosp. Prezesi OSP |
listopad |
1. Zaopiniowanie propozycji stawek podatkowych na 2009 rok 2. Realizacja podatków i innych należności za 2008 rok. |
Insp.ds. podatków |
grudzień |
1. Zaopiniowanie projektu budżetu gminy na 2009 rok. |
Skarbnik Gminy |
Zał. Nr 5 do uchwały Nr XIII/ 68/2008
z dnia 21 lutego 2008r.
PLAN PRACY
KOMISJI ROZWOJU GOSPODARCZEGO, BUDZETU I FINANSÓW
na 2008 rok
Termin |
Tematyka |
Odp. za przyg. mat. |
luty |
1. Informacja z realizacji ustawy o zamówieniach publicznych za 2007 rok. 2. Realizacja programu w zakresie ochrony środowiska w gminie Doruchów.
4. Opracowanie planu pracy komisji na 2008r. |
Ref.Rol. Ref. Rol. |
marzec |
1. Sprawozdanie z działalności GOPS za 2007 rok. 2. Sprawozdanie z działalności GOK za 2007 rok 3. Zaopiniowanie propozycji ustalenia odpłatności za pobyt dziecka w Przedszkolu 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia wartości jednego punktu dla ustalenia tabel miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. 5. Zaopiniowanie propozycji ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. |
Dyr. GOPS Dyr. GOK Dyr. Przedszkola Insp. ds. kadr Insp.ds. kadr |
kwiecień |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2007 rok. 2. Sprawozdanie z działalności ZOA. 3. Zaopiniowanie uchwały w sprawie ustalenia kategorii dróg gminnych. |
Skarbnik Dyr. ZOA Ref. Rol. |
maj |
1. Rozliczenie kosztów utrzymania wodociągów i kanalizacji będących własnością gminy 2. Stan bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy. |
Ref. Rol. Kier. Rewiru Dziel. |
czerwiec |
1.Czas pracy placówek handlowych oraz miejsce usytuowania sprzedaży napojów alkoholowych. 2.Temat do ustalenia na bieżąco. |
Insp. ds.dział. gosp. |
wrzesień |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za I pół. br. 2. Temat do ustalenia na bieżąco. |
Skarbnik Gminy |
październik |
1.Sprawozdanie z realizacja programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych za 2008 rok oraz zaopiniowanie programu na 2009 rok. 2. Sprawozdanie z realizacja programu przeciwdziałania narkomanii za 2008 rok oraz zaopiniowanie program, na 2009 rok. 3. Informacja z działalności jednostek OSP na terenie gminy. |
Insp.ds. dział. gosp. Insp.ds. dział. gosp. Prezesi OSP |
listopad |
1.Zaopiniowanie propozycji stawek podatkowych na 2009 rok. 2. Realizacja podatków i innych należności za 2008 rok. |
Insp.ds. podatków Insp.ds. podatków |
grudzień |
1.Zaopiniowanie projekt budżetu gminy na 2009 rok. 2. Opracowanie planu pracy komisji na 2009 rok. |
Skarbnik gminy |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Morawska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Anna Morawska |
Data wprowadzenia: | 2010-01-07 09:25:39 |
Opublikował: | Anna Morawska |
Data publikacji: | 2010-01-07 09:25:46 |
Ostatnia zmiana: | 2010-01-08 12:55:26 |
Ilość wyświetleń: | 2465 |