
Uchwała Nr XXII/100/2008 z dnia 30 grudnia 2008 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Rady i Komisji na 2009 rok
U C H W A Ł A Nr XXII/100 /2008
R a d y G m i n y Doruchów z dnia 30 grudnia 2008 roku
w sprawie : zatwierdzenia planu pracy Rady Gminy i Komisji na 2009 rok.
Na podstawie art.18 ust.1 i art. 21 ust.3 ustawy z dnia 08 marca 1990r.
o samorządzie gminnym (tekst. jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z póź. zm. )
Rada Gminy uchwala, co następuje :
§ 1.
-
Przyjmuje się do realizacji plan pracy Rady Gminy zgodnie
z załącznikiem Nr 1 do uchwały
-
Zatwierdza się plan pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Doruchów stanowiący załącznik Nr 2 do uchwały,
-
Zatwierdza się plany pracy komisji rady będące załącznikiem nr 3, 4, i 5 do uchwały.
§ 2.
Rada Gminy może na bieżąco dokonywać zmian i uzupełniać plany pracy.
§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącej Rady Gminy i Wójtowi Gminy.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczaca Rady Gminy
/-/ Joanna Blewąska
Zał. Nr 1 do uchwały Nr XXII/ 100 /2008
Rady Gminy Doruchów z dnia 30 grudnia 2008r.
PLAN PRACY
RADY GMINY DORUCHÓW na 2009 rok
Termin |
Tematyka |
Odpow. za przyg. materiałów |
luty |
1. Realizacja programu ochrony środowiska dla gminy Doruchów. 2. Analiza programów strategicznych gminy Doruchów. 3. Analiza realizacji podatków od osób prawnych i fizycznych za 2008 rok oraz udzielonych ulg i zwolnień. |
Ref. Rolnictwa Sekretarz Gminy Ref. Podatków |
marzec |
1. Sprawy rolnictwa - informacja z działalności ARiMR - informacja Powiatowej Izby Rolniczej - informacja Powiatowego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - informacja Gminnej Spółki Wodnej 2. Zaopiniowanie propozycji ustalenia odpłatności za pobyt dziecka w Przedszkolu 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia wartości jednego punktu dla ustalenia tabel miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. 4. Zaopiniowanie propozycji ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. |
Instytucje. odp.za sprawy rolnictwa Dyr. Przedszkola Insp.ds. kadr Insp.ds. kadr |
kwiecień |
1. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2008 rok - udzielenie absolutorium 2. Sprawozdanie z działalności GOPS 3. Sprawozdanie z działalności GOK. 4. Sprawozdanie z działalności Biblioteki 5. Sprawozdanie z działalności Zespołu Oświatowo -Administracyjnego |
Skarbnik Gminy Kierownik GOPS Dyrektor GOK Dyrektor Biblioteki Dyrektor ZOA |
maj |
1. Analiza stanu bezpieczeństwa w gminie. 2. Informacja z działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrzeszowie. 3. Rozliczenie kosztów utrzymania wodociągów i kanalizacji będących własnością gminy. 4. Informacja Rzecznika Praw Konsumenta. |
Komendant Policji Dyrektor Pow. Zarządu Dróg Ref. Rol. Rzecznik Praw Konsumentów |
czerwiec |
1. Funkcjonowanie oświaty w gminie – podsumowanie roku szkolnego 2008/2009 2. Funkcjonowanie WTZ. 3. Informacja dotycząca pozyskania środków unijnych. |
Dyrektorzy Szkół i Przedszkola Sekretarz Gminy |
wrzesień |
1. Sprawozdanie z wykonanie budżetu za I pól. br. 2. Informacja z funkcjonowania służby zdrowia na terenie gminy. |
Skarbnik Gminy Kier. NZOZ |
październik |
1. Analiza bezpieczeństwa p. pożarowego - informacja z działalności ochotniczych straży pożarnych na terenie gminy. 2. Informacja z działalności sportu w gminie 3. Informacja z oświadczeń majątkowych. |
Prezesi jednostek OSP Dyrektor GOK Przew. Rady Gminy |
listopad |
1. Uchwalenie podatków lokalnych na 2010rok. 2. Uchwalenie programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na 2010 3. Uchwalenie programu przeciwdziałania narkomanii na 2010 |
Insp. ds. podatków Peł. ds. profilaktyki i rozw. pr. alkoh. -,,- |
grudzień |
1. Uchwalenie budżetu gminy na 2010 rok 2. Informacja z realizacji zadań gospodarczych za 2009 rok. 3. Analiza realizacji podatków od osób prawnych i fizycznych za 2008 rok oraz udzielonych ulg i zwolnień. 4. Informacja dotycząca pozyskania środków unijnych. |
Skarbnik Gminy Wójt Gminy Insp. ds. podatków Sekretarz Gminy |
Przewodniczaca Rady Gminy
/-/ Joanna Blewąska
Załącznik Nr 2 do uchwały Nr XXII/100/2008
Rady Gminy Doruchów z dnia 30 grudnia 2008r.
P L A N P R A C Y
K O M I S J I R E W I Z Y J N E J RADY GMINY DORUCHÓW
na 2008 rok.
T e r m i n |
T e m a t y k a |
luty |
1. Kontrola funkcjonowania świetlicy środowiskowej oraz zajęć pozalekcyjnych finansowanych z funduszu alkoholowego. |
marzec |
1. Kontrola wykonania budżetu gminy za 2008 rok - przygotowanie wniosku absolutoryjnego |
kwiecień |
1. Kontrola realizowanych remontów budynków gminnych . |
maj |
1. Kontrola stanu wybranych dróg gminnych . 2. Kontrola gospodarowania mieniem samorządowym w hydroforniach i oczyszczalni ścieków (energia,urządzenia, sprzęt pomocniczy). |
czerwiec |
1. Kontrola w wybranej placówce oświatowej 2. Przygotowanie do akcji letniego wypoczynku. 3. Przygotowanie GOK do organizacji imprez letnich. |
wrzesień |
1. Kontrola w zakresie utrzymania porządku i czystości miejsc publicznych |
październik |
1. Kontrola funkcjonowania wybranych jednostek OSP w gminie. |
listopad |
1. Zaopiniowanie stawek podatków lokalnych na 2009 rok. 2. Kontrola ściągalności podatków i innych należności w 2008 roku. |
grudzień |
1. Rozpatrzenie projektu budżetu gminy na 2009r. 2. Opracowanie planu pracy komisji na 2009 rok. |
Komisja Rewizyjna może wykonywać inne zadania kontrolne w trybie zleconym przez Przewodniczącą Rady Gminy zgodnie ze Statutem Gminy Doruchów.
Przewodniczaca Rady Gminy
/-/ Joanna Blewąska
Załącznik Nr 3 do uchwały
Nr XXII/100/2008 Rady Gminy Doruchów
z dnia 30-12-2008r.
PLAN PRACY
KOMISJI OŚWIATY, KULTURY, ZDROWIA,SPORTU I SPRAW SOCJALNYCH
na 2009 rok
Termin |
T e m a t y k a |
Odp. za przygot. mat. |
luty |
1. Informacja z przebiegu ferii zimowych w szkołach. 2. Realizacja programu w zakresie ochrony środowiska w gminie Doruchów. 3. Analiza planów strategicznych gminy Doruchów. |
Dyr. ZOA Ref.Rol. Sekretarz Gminy |
marzec |
1. Sprawozdanie z działalności GOPS za 2008 rok. 2. Sprawozdanie z działalności GOK za 2008 rok. 3. Sprawozdanie z działalności Biblioteki Publicznej. 3. Zaopiniowanie propozycji ustalenia odpłatności za pobyt dziecka w Przedszkolu 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia wartości jednego punktu dla ustalenia tabel miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników gm. jednostek organizacyjnych. 5. Zaopiniowanie propozycji ustalenia najniższego wynag. zasadniczego dla pracowników gm.j. organizacyjnych. |
Dyr. GOPS Dyr. GOK Dyr. Biblioteki Dyr. Przedszkola Insp. ds. kadr Insp. ds. kadr |
kwiecień |
1. Rozparzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2008 rok 2. Sprawozdanie ZOA za 2008 rok. 3. Informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy. |
Skarbnik Gminy Dyr. ZOA Dzielnicowy Policji |
maj |
1. Rozliczenie kosztów utrzymania wodociągów i kanalizacji będących własnością gminy 2. Informacja w zakresie promocji gminy. 3. Zapoznanie się z arkuszami organizacyjnymi placówek oświatowych na nowy rok szkolny 2009/2010 |
Ref. Rol. Sekretarz Gminy Dyrektor ZOA |
czerwiec |
1. Wizja w wybranej szkole podstawowej. 2. Wizja Izby Pamięci Narodowej w Torzeńcu |
|
wrzesień |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za I pół. br. 2. Temat do ustalenia na bieżąco. |
Skarbnik Gminy |
październik |
1.Sprawozdanie z realizacja programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych za 2009 rok oraz zaopiniowanie programu na 2010rok. 2. Sprawozdanie z realizacja programu przeciwdziałania narkomanii za 2009 rok oraz zaopiniowanie programu na 2010 rok. 3. Informacje o funkcjonowaniu sportu w gminie. |
Insp. ds. profilaktyki i roz. pr. alkoh. -,,- Dyr. GOK, Szk.Zw. Sportowy |
listopad |
1. Zaopiniowanie stawek podatków lokalnych na 2010 rok 2. Realizacja podatków i innych należności za 2009 rok oraz udzielonych ulg i zwolnień. |
Insp. ds. podatków |
grudzień |
1. Zaopiniowanie projektu budżetu gminy na 2010rok 2. Podsumowanie pracy komisji i opracowanie planu pracy komisji na 2010 rok |
Skarbnik gminy |
Przewodniczaca Rady Gminy
/-/ Joanna Blewąska
Zał. Nr 4 do uchwały Rady Gminy Doruchów
Nr XXII/ 100 /2008 Rady Gminy Doruchów
z dnia 30-12-2008r.
P L A N P R A C Y
KOMISJI ROLNICTWA OCHRONY ŚRODOWISKA, SPRAW
OBYWATELSKICH I SAMORZĄDOWYCH na 2009 rok
Termin |
Tematyka |
Odp. za przyg. mat. |
luty |
1. Informacja dotycząca udzielonych zamówień publicznych za 2008 rok. 2. Informacja z realizacji programu w zakresie ochrony środowiska w gminie Doruchów. 3. Analiza programów strategicznych gminy Doruchów. |
Ref. Rol. Ref. Rol. Sekretarz Gminy |
marzec |
1. Sprawozdanie z działalności GOPS za 2008 rok. 2. Sprawozdanie z działalności GOK za 2008 rok. 3. Sprawozdanie z działalności Biblioteki za 2008 rok. 3. Zaopiniowanie propozycji ustalenia odpłatności za pobyt dziecka w Przedszkolu 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia wartości jednego punktu dla ustalenia tabel miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. 5. Zaopiniowanie propozycji ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. |
Kier. GOPS Dyr. GOK Dyrektor Biblioteki Insp.ds.kadr Insp.ds. kadr Insp.ds. kadr |
kwiecień |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2008 rok 2. Sprawozdanie z działalności ZOA. |
Skarbnik Gminy Dyr. ZOA |
maj |
1. Rozliczenie kosztów utrzymania wodociągów i kanalizacji będących własnością gminy. 2. Informacja Agronoma Gminnego Ośrodka Doradztwa Rolniczego. |
Ref. Rolnictwa Agronom |
czerwiec |
1. Gospodarka leśna i łowiecka na terenie gminy. 2. Temat do ustalenia na bieżąco. |
Nadleśnictwo |
wrzesień |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za I pół. br. 2. Temat do ustalenia na bieżąco. |
Skarbnik Gminy |
październik |
1. Sprawozdanie z realizacja programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych za 2009 rok oraz zaopiniowanie programu na 2010 rok. 2. Sprawozdanie z realizacja programu przeciwdziałania narkomanii za 2009 rok oraz zaopiniowanie program, na 2010 rok. 3. Informacja z działalności jednostek OSP na terenie gminy. |
Kor. ds. profilaktyki i rozwiązywania pr. alkoholowych -,,- Prezesi OSP |
listopad |
1. Zaopiniowanie propozycji stawek podatkowych na 2010 rok 2. Realizacja podatków i innych należności za 2009 rok oraz udzielonych ulg i zwolnień. |
Insp.ds. podatków |
grudzień |
1. Zaopiniowanie projektu budżetu gminy na 2010 rok. 2. Podsumowanie pracy komisji i opracowanie planu pracy na 2010 rok. |
Skarbnik Gminy |
Przewodniczaca Rady Gminy
/-/ Joanna Blewąska
Załącznik Nr 5 do uchwały Rady Gminy
Nr XXII/ 100 /2008 z dnia 30-12-2008
PLAN PRACY
KOMISJI ROZWOJU GOSPODARCZEGO, BUDZETU I FINANSÓW
na 2009 rok
Termin |
Tematyka |
Odp. za przyg. mat. |
luty |
1. Informacja dotycząca udzielonych zamówień publicznych za 2008 rok.
2. Informacja z realizacji programu w zakresie ochrony |
Ref.Rol. Ref. Rol. Sekretarz Gminy Ref. podatków |
marzec |
1. Sprawozdanie z działalności GOPS za 2008 rok. 2. Sprawozdanie z działalności GOK za 2008 rok 3. Sprawozdanie z działalności Biblioteki za 2008 rok. 4. Zaopiniowanie propozycji ustalenia odpłatności za pobyt dziecka w Przedszkolu 5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia wartości jednego punktu dla ustalenia tabel miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. 6. Zaopiniowanie propozycji ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego dla pracowników gminnych jednostek organizacyjnych. |
Dyr. GOPS Dyr. GOK Dyr. Biblioteki Dyr. Przedszkola Insp. ds. kadr Insp.ds. kadr |
kwiecień |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2008 rok. 2. Sprawozdanie z działalności ZOA. |
Skarbnik Dyr. ZOA |
maj |
1. Rozliczenie kosztów utrzymania wodociągów i kanalizacji będących własnością gminy 2.. Stan bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy. |
Ref. Rol. Kier. Rewiru Dziel. |
czerwiec |
1. Gospodarka leśna i łowiecka na terenie gminy. 2. Informacja Ośrodka Doradztwa Rolniczego. |
Nadleśnictwo Agronom ODR |
wrzesień |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za I pół. br. 2. Temat do ustalenia na bieżąco. |
Skarbnik Gminy |
październik |
1.Sprawozdanie z realizacja programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych za 2009 rok oraz zaopiniowanie programu na 2010 rok. 2. Sprawozdanie z realizacja programu przeciwdziałania narkomanii za 2009 rok oraz zaopiniowanie program, na 2010rok. 3. Informacja z działalności jednostek OSP na terenie gminy. |
Koor. ds. Prof. i rozw. prob.alkoh. -''- Prezesi OSP |
listopad |
1.Zaopiniowanie propozycji stawek podatkowych na 2010 rok. 2. Realizacja podatków i innych należności za 2009 rok od osób prawnych i fizycznych oraz udzielonych ulg i zwolnień. |
Insp.ds. podatków Insp.ds. podatków |
grudzień |
1.Zaopiniowanie projekt budżetu gminy na 2010 rok. 2. Podsumowanie pracy komisji i opracowanie planu pracy komisji na 2010 rok. |
Skarbnik gminy |
Przewodniczaca Rady Gminy
/-/ Joanna Blewąska
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Morawska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Anna Morawska |
Data wprowadzenia: | 2010-01-07 10:54:09 |
Opublikował: | Anna Morawska |
Data publikacji: | 2010-01-07 10:54:51 |
Ostatnia zmiana: | 2010-01-08 12:47:47 |
Ilość wyświetleń: | 2391 |