OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Doruchów ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów, 63-505 Doruchów ul. Kępińska 4
I. Do konkursu mogą przystąpić osoby posiadające:
1. Wykształcenie wyższe bibliotekarskie, wykształcenie określane jako studium bibliotekarskie, oraz średnie bibliotekarskie w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki w sprawie wymagań kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania określonych stanowisk w bibliotekach oraz trybu stwierdzenia tych kwalifikacji (Dz.U.Nr 41,poz.419)
2. Inne wykształcenie wyższe lub średnie ze zobowiązaniem się kandydata do uzupełnienia wykształcenia o studium bibliotekarskie w rozumieniu przepisów rozporządzenia jak w pkt.1.
3. Staż pracy – udokumentowany minimum 2 letni staż pracy .
4. Znajomość funkcjonowania instytucji kultury pod względem formalno-prawnym, merytorycznym oraz znajomość ogólnych zasad ekonomiczno-księgowych.
5. Umiejętności organizacyjne, menedżerskie i interpersonalne.
6. Dobry stan zdrowia.
II. Od kandydatów oczekuje się:
1. Kreatywności
2. Wysokiej kultury osobistej
3. Samodzielności
III. Oferty kandydatów powinny zawierać:
1. Pisemne zgłoszenie udziału w konkursie na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów wraz z motywacją
2. Kwestionariusz osobowy ze zdjęciem oraz numerem telefonu kontaktowego
3. Odpisy lub kserokopie dyplomu i świadectw dokumentujących posiadane kwalifikacje
4. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe .
5. Koncepcję programową dotyczącą prowadzenia Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów
6. Oświadczenie o niekaralności
7. Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku kierowniczym .
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) zawartych w zgłoszeniu na potrzeby postępowania konkursowego.
IV. Oferty wraz z dokumentami w zamkniętej kopercie z opisem, który musi zawierać:
-
Adnotację: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów”.
- Nazwisko, imię, adres do korespondencji i numer telefonu kontaktowego kandydata.
Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Doruchowie , 63-505 Doruchów, ul. Kępińska 13 w terminie do 27 kwietnia 2010 r. do godz. 15,00
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu - 30.04.2010 r.
V. Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Doruchów.
VI. Wyłoniony w drodze konkursu kandydat zostanie zatrudniony z dniem 01.07.2010 r.
VII. Kandydaci mogą zapoznać się z warunkami organizacyjnymi działalności Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów oraz z warunkami świadczenia pracy na stanowisku dyrektora, u Dyrektora Biblioteki, natomiast o bieżącej sytuacji ekonomiczno-finansowej u Głównej Księgowej Zespołu Oświatowo –Administracyjnego w Doruchowie.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów lub pod nr tel. 062/ 7315123.
Wójt
/-/Józef Wilkosz