Doruchów: Udzielenie kredytu bankowego , długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w 2010 roku w kwocie 2.500 000,00 PLN.
Numer ogłoszenia: 115915 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Doruchów , ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7315677, 7315166, faks 062 7315687.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.doruchow.pl

      I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

      SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

      II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

      II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego , długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w 2010 roku w kwocie 2.500 000,00 PLN..

      II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

      II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Nazwa zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w 2010 roku w kwocie 2.500.000 PLN. 1.Udzielenie i obsługa kredytu bankowego. 2.KREDYT BANKOWY, DŁUGOTERMINOWY, ZŁOTOWY NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2010 roku w kwocie 2.500 000, 00 PLN. 3. Miejsce wykonania usługi: Gmina Doruchów ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów 4. Kwota i waluta kredytu 2.500.000,00 PLN. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu. 6. Uruchomienie kredytu w transzach na pisemną dyspozycję Kredytobiorcy w okresie do dnia 10.06.2010 r. w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Kredytobiorcę. I transza w wysokości 1.000.000,00 PLN dnia 10.06.2010 r. II transza w wysokości 1.000.000,00 PLN do dnia 30.06.2010 r. III transza w wysokości 500.000,00 PLN po uzgodnieniu z Bankiem. 7. Okres kredytowania od dnia 10.06.2010 r. do dnia 20.12.2015 r. 8. Sposób spłaty kredytu: 8.1. odsetki płacone od kwoty faktycznie wykorzystywanego kredytu w okresach miesięcznych. Należność odsetek należy ustalić w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca. 9. Sposób spłaty kapitału: 9.1. spłata kapitału w ratach kwartalnych; 9.2. pierwsza rata w kwocie 125.000 PLN płatna do dnia 20.03.2011 r., pozostałe 19 rat w kwocie 125.000 PLN (przy założeniu wykorzystania całości kredytu) płatne do dnia 20 ostatniego miesiąca kwartału. 10. Oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa. 11. Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: 11.1. stopa procentowa dla danego miesięcznego okresu odsetkowego ustalona zostanie w oparciu o stopę WIBOR 1M + marża Banku. Oprocentowanie będzie ustalone wg stawki WIBOR 1M z przedostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca. Niniejsze oprocentowanie obowiązuje od pierwszego dnia miesiąca Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania. 12.Prowizje: 12.1. prowizja od uruchomionej transzy kredytu. Prowizje: prowizja od uruchomionej kwoty kredytu jest stała w umownym okresie kredytowania 13. Sposób zabezpieczania kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Jako liczbę bazową, dni potrzebnych do obliczenia oprocentowania przyjęto: 365 . 15. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich / PLN/.

      II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

      II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

      II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

      II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

       

      II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.

      SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

      III.1) WADIUM

      Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesiena wadium.

      III.2) ZALICZKI

      • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

      III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

      ·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      o    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: w zakresie tego warunku Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - prawo bankowe (tekst jednolity z dn. 13.05.2002 r. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

      ·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      o    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) Posiadania wiedzy i doświadczenia,

      ·         III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      o    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

      ·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      o    3. Z postępowania o udzielenie zamówienia w y k l u c z a się Wykonawców podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w zostanie dokonana, na podstawie oswiadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców.

      ·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      o    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

      III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

      ·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

      ·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

        • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
        • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      •  

      III.6) INNE DOKUMENTY

      Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

      1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących oświadczeń i dokumentów: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. b) Oświadczenie ze strony Oferenta, że spełnia warunki określone w art. 36 ustawy z dnia 29.08.1997 roku Prawo bankowe (tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), uprawniające do prowadzenia działalności bankowej. 2. W celu wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia Oferenta że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pkt.1, 3 i 4 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pozostałe dokumenty, które musi Wykonawca złożyć w ofercie: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem druku (Oferta)- załącznik nr 2 do SIWZ. 2) oświadczenie Oferenta o tym , że zapoznał się z warunkami przetargu i zamówienia określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, załączonych do niej dokumentach i przyjmuje je bez zastrzeżeń - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wypełniony i podpisany (Formularz kalkulacji kosztów kredytu) załącznik nr 6 do SIWZ 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

      III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

      SEKCJA IV: PROCEDURA

      IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

      IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

      IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

      IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

      IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

      IV.3) ZMIANA UMOWY

      Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

      IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

      IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.doruchow.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminny Doruchów ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów pokój nr 10a.

      IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminny Doruchów ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów Sekretariat - pokój nr 16 (P. Lucjana Wronka).

      IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

      IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

      IV.4.17) Czy przewiduje sie unieważnienie postępowania o udzielenia zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środkó z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały byc przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

       

                                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                                  mgr Józef Wilkosz