
Informacja o wyborze ofert na zakup i dostawe pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pt. "Na Starcie - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Doruchów", w ramach Programu Operacyjnego Kapital Ludzki
Doruchów, 20.11.2012 r.
ZOA.271.02.2012
Zespół Oświatowo-Administracyjny jako zamawiający zawiadamia, że w przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na:
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pt. „Na Starcie – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Doruchów”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
W części I zamówienia złożono jedną ofertę, którą wybrano do realizacji jako najkorzystniejszą:
Oferta nr 1
Nowa Szkoła
Ul. POW 25
90-248 Łódź
Liczba pkt 100
W części II zamówienia złożono trzy oferty:
Oferta nr 2
Firma informatyczne ELPRO –Bis Sp.z.o.o.
Ul. Sukiennicza2
62-800 Kalisz
Liczba pkt 84,26
Oferta nr 3
MIKADOR Centrum
Komputery , Programu, Kasy Fiskalne
Rynek 7
63-500 Ostrzeszów
Liczba pkt 100
Oferta nr 4
WOMAR s.c. Mariusz Janis, Czesława Janis
ul. Sikorskiego 12
63-500 Ostrzeszów
Liczba pkt 91,75
Do realizacji zamówienia w części II jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3:
MIKADOR Centrum
Komputery , Programu, Kasy Fiskalne
Rynek 7
63-500 Ostrzeszów
Dyrektor
Zespołu Oświatowo-Administracyjnego
/-/ Magdalena Wróbel
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Wróbel Magdalena |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Anna Morawska |
Data wprowadzenia: | 2012-11-28 10:21:56 |
Opublikował: | Anna Morawska |
Data publikacji: | 2012-11-28 10:25:16 |
Ostatnia zmiana: | 2012-11-28 10:25:25 |
Ilość wyświetleń: | 2365 |