Początek formularza

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 61674 - 2013 data 14.02.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Doruchów, ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7315677, 7315166, fax. 062 7315687.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godz.10:00 miejsce Budynek Urzędu Gminy ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów pokój nr 16.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godz.10:00 miejsce Budynek Urzędu Gminy ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów pokój nr 16.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III 3.2.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Dodaje się treść: Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uważane również : wykonanie min dwóch ścieżek - pieszo rowerowych lub dwóch jezdni o nawierzchniach z betonowej kostki brukowej o powierzchni łącznej nie mniejszej niż 900 m2. Wykonania jednego chodnika i jednej ścieżki pieszo - rowerowej, bądź jezdni (o nawierzchniach z betonowej kostki brukowej) o powierzchni łącznej min. 900m2 będzie również traktowane jako spełnienia wymaganego warunku..

Dół formularza

 

Załączniki

Zmiany do SIWZ (31kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Smiatacz Stanisław
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Smiatacz Stanisław
Data wprowadzenia:2013-02-18 14:48:15
Opublikował:Smiatacz Stanisław
Data publikacji:2013-02-18 14:54:52
Ostatnia zmiana:2013-02-19 09:59:57
Ilość wyświetleń:2325