Numer ogłoszenia: 32985 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Doruchów , ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7363221, faks 62 7363240.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.doruchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych budżetu Gminy Doruchów, w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągania kredytu w rachunku bieżącym, przeznaczonego na finansowanie w trakcie roku deficytu budżetowego do wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych, oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym, zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, realizacja poleceń przelewów z rachunku Zamawiającego i jednostek organizacyjnych, realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, prowadzenie punktu kasowego na ternie Gminy, możliwość zakładania przez Zamawiającego lokat krótkoterminowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- a)oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe (Dz.U.,poz.1376 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy o tym, że zapoznał się z warunkami przetargu i zamówienia określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, załączonych do niej dokumentach i przyjmuje je bez zastrzeżeń - załącznik Nr 4 5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu placówki operacyjne (Punkty kasowe, oddziały ) w maksymalnej odległości 25 km od siedziby Zamawiającego. 6. Oświadczenie o prowadzeniu punktu kasowego na terenie Gminy Doruchów. 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
· 1 - Cena - 41
· 2 - Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na rachunku bankowym oraz lokatach krótkoterminowych - 14
· 3 - Kredyt krótkoterminowy w rachunku bieżącym - 10
· 4 - Utworzenie na ternie Gminy Doruchów punktu kasowego, fili bądź oddziału bankowego - 35
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.doruchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Doruchów ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Doruchów ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
/-/ Józef Wilkosz
Numer ogłoszenia: 37729 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 32985 - 2015 data 10.03.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Doruchów, ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7363221, fax. 62 7363240.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
· W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Doruchów ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów..
· W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Doruchów ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów..
Wójt Gminy
/-/ Józef Wilkosz