Pieczęć Zamawiającego
Znak sprawy OR.271.3.2016 Doruchów 17.02.2016
(miejscowość i data)
Zapytanie cenowe
dla zamówienia publicznego o wartości powyżej 12.000,00 zł netto a których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro
(dane adresata zapytania)
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego: przygotowanie dokumentacji technicznej na zadanie pod nazwą „Przebudowa oczyszczalni ścieków w Doruchowie”
1.Przedmiotem zamówienia jest :
- Wykonanie kompletnej dokumentacji technologiczno – projektowo - kosztorysowej przebudowy obiektu oczyszczalni ścieków w Doruchowie przy ulicy Powstańców Wielkopolskich 3 w miejscu istniejącej oczyszczalni, teren określony w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego jako 1.6 NO wraz z modernizacja niektórych elementów sieci kanalizacyjnej (przepompownie, punkt odbioru) , oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia prac budowlanych.
-Wykonanie studium wykonalności dla przedmiotowej inwestycji
W zakresie zadania ujęto wykonanie usług zakwalifikowanych wg Wspólnego Słownika Zamówień do kategorii (kod CPV):
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
74232000-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
74232000-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- wykonanie badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym do zaprojektowania obiektu oczyszczalni oraz opracowanie dokumentacji geotechnicznej,
- wykonanie map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych dla wszystkich działek na których będą prowadzone prace
- wykonanie inwentaryzacji istniejących obiektów
- wykonanie koncepcji zawierających zagospodarowanie terenu, rzuty, schemat technologii pracy ze wskazaniem urządzeń technicznych oraz elementów automatyki
- wykonanie kompleksowych projektów budowlanych i wykonawczych we wszystkich niezbędnych branżach (z uwzględnieniem programu funkcjonalno użytkowego zał. nr 1 oraz koncepcji modernizacji oczyszczalni zał. nr 2) z instalacjami i sieciami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz z zagospodarowaniem zewnętrznym terenu, w tym również projektu rozbiórek istniejących elementów nienadających się do wykorzystania ,
- wykonanie projektu technologicznego pracy oczyszczalni w normalnych warunkach
- wykonanie projektu technologii wraz z harmonogramem, pracy oczyszczalni w okresie prowadzenia robót budowlanych związanych z niniejszą inwestycją
- wykonie projektu automatyki i urządzeń zdalnie sterowanych oraz wizualizacji pracy oczyszczalni z punktem odbioru i przepompowni ścieków
- wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych
zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach wraz z wraz z zestawieniem
materiałów i urządzeń użytych w dokumentacji z opisem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz wybranej technologii,
- wykonanie informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- wykonanie studium wykonalności
- wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla każdej branży oddzielnie,
- przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz ewentualnie pozwolenia na rozbiórkę istniejących obiektów nienadających się do wykorzystania (jeżeli będzie wymagane obowiązującymi przepisami) ,
- nadzór autorski (warunki sprawowania nadzoru autorskiego zawiera wzór umowy zał. nr 3),
- pozyskanie wszystkich niezbędnych decyzji (wraz z decyzją środowiskową), opinii, uzgodnień i pozwoleń (wraz z pozwoleniem na budowę), wymaganych przepisami szczegółowymi –w przypadku gdy będą wymagane.
3. Szczegółowy zakres zamówienia określa:
Program funkcjonalno użytkowy (Załącznik nr 1)
Koncepcja modernizacji oczyszczalni (Załącznik 2)
Wzór umowy OWU (Załącznik nr 3)
4. Prace projektowe należy przeprowadzić w oparciu o obowiązujące przepisy, w tym o ustawę:
Prawo budowlane oraz ustawę Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej
jednostka projektowania zastosowane materiały i urządzenia opisze parametrami technicznymi bez podawania znaków towarowych i wskazania na konkretnych producentów. Niezastosowanie się do niniejszego skutkować będzie potraktowaniem przez Zamawiającego wykonanej dokumentacji projektowej jako niezgodnej z umową i wezwanie do usunięcia wad w przedmiocie umowy.
5. Cały proces projektowania obejmuje :
5.1. Wykonanie badań geotechnicznych i opracowanie dokumentacji geotechnicznej
5.2 Wykonanie/zakupienie map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych
5.3.Wykonie projektu inwentaryzacji istniejących obiektów wraz z określeniem możliwości i przydatności ich do zagospodarowanie na cele modernizacyjne.
5.4. Przygotowanie koncepcji przebudowy oczyszczalni ścieków.
Koncepcja musi m.in. zawierać zagospodarowanie terenu, rzuty, schemat technologii pracy ze wskazaniem urządzeń technicznych oraz elementów automatyki. Koncepcje należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno użytkowy oraz Koncepcje modernizacji oczyszczalni oraz obowiązujące przepisy prawa (w konsultacji z autorem opracowania „Koncepcji modernizacji oczyszczalni ścieków w Doruchowie załącznik nr 2 oraz z WIOŚ)
5.5. Przed złożeniem koncepcji jednostka projektowania zaprezentuje wykonane prace projektowe na spotkaniu koordynacyjnym z Zamawiającym oraz uwzględni wszystkie sugestie Zamawiającego.
Projektant złoży koncepcje oficjalnie w terminie wcześniej wskazanym
Po oficjalnym złożeniu koncepcji Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia istotnych zmian w przedłożonych koncepcjach, które po wprowadzeniu do koncepcji podlegaj ponownej weryfikacji i zatwierdzeniu
Biorąc niniejsze pod uwagę Zamawiający zastrzega sobie możliwość końcowego uzgodnienia koncepcji jak również koncepcji z uzupełnieniami w terminie do 10 dni od daty złożenia.
Jednostka projektowania rozpocznie prace nad projektem w momencie zatwierdzenia przez Zamawiającego szczegółowej koncepcji.
5.6. Pozyskanie wszystkich, analiz, uzgodnień, ekspertyz, opinii i decyzji wymaganych przepisami szczegółowymi oraz niniejszym zapytaniem.
5.7. Pozyskanie od właściwych jednostek w imieniu Zamawiającego warunków podłączeniowych w zakresie poboru wody, energii elektrycznej, gazu, obsługi telekomunikacyjnej itp. – jeżeli będą wymagane.
5.8. Wykonanie projektów technologicznych pracy oczyszczalni w normalnych warunkach (w konsultacji z autorem opracowania „Koncepcji modernizacji oczyszczalni ścieków w Doruchowie załącznik nr 2)
5.9. Wykonanie projektów technologii pracy oczyszczalni wraz z harmonogramem w okresie prowadzenia robót budowlanych związanych z przedmiotową rozbudową pozwalających na niezachwiany odbiór i oczyszczanie ścieków (w konsultacji z autorem opracowania „Koncepcji modernizacji oczyszczalni ścieków w Doruchowie załącznik nr 2)
5.10. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych, branżowych wraz projektami przyłączy na podstawie zatwierdzonej koncepcji (w konsultacji z autorem opracowania „Koncepcji modernizacji oczyszczalni ścieków w Doruchowie załącznik nr 2)
5.11. Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów oraz specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych osobno dla każdej branży wraz z zestawieniem materiałów i urządzeń użytych w dokumentacji .
5.12. Wykonanie informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
5.13 Wykonanie studium wykonalności dla przedmiotowej inwestycji
5.14.Skompletowanie dokumentacji w zakresie niezbędnym do złożenia w Starostwie Powiatowym wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz ewentualnie o rozbiórce (jeżeli będzie wymagana) w trybie określonym Ustawą Prawo Budowlane.
5.15. Etap prac projektowych kończy się w momencie zakończenia nadzoru autorskiego tj. z chwilą zakończenia robót budowlanych związanych z budową obiektu (zasady sprawowania nadzoru autorskiego przedstawiono w OWU - załącznik nr 3)
W momencie przekazania dokumentacji projektowo — kosztorysowej wraz z wykazami i oświadczeniami wymienionymi w § 3 pkt 6 umowy, zostanie podpisany stosowny protokółu odbioru przez obydwie strony.
6. Wymagalne terminy wykonania zamówienia
WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – do dnia 1.08.2016 r.
2) AKCEPTACJA ZAMAWIAJĄCEGO – do 10 dni od daty przekazania koncepcji, oraz ewentualnie koncepcji uwzględniającej poprawki
7. Opis sposobu obliczania ceny
1. Podana w ofercie cena ofertowa jest ceną za wykonanie całości przedmiotu zamówienia
w określonym terminie i musi obejmować wszelkie koszty, wraz z podatkiem VAT, jakie
poniesie Wykonawca, związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz
zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu. Zamawiający przyjmuje, że obliczona cena
ryczałtowa (W rozumieniu art. 632 kodeksu cywilnego) obejmuje wszystkie czynności oraz
zakres podany niniejszym zapytaniu oraz załącznikach do niniejszego zapytania i jest ceną kompletną,
jednoznaczną i ostateczną. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu powinien zaproponowanej cenie ryczałtowej ująć wszelkie niezbędne wydatki, pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie z dopełnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawnych, umowy. Stawka podatku VAT powinna być określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. Nr 54, poz. 535 ze zm.).
3. Wykonawca w formularzu ofertowym poda cenę brutto (zawierającą podatek VAT) za
wykonanie całości przedmiotu zamówienia oraz wyodrębni dodatkowo:
1 ) cenę płatną po wykonaniu dokumentacji i złożeniu w Starostwie Powiatowym ( maksymalnie 70% wartości całego zamówienia brutto),
2) cenę płatną po uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na budowę przez Wykonawcę i przekazaniu go Zamawiającemu
Suma podanych cen brutto za wykonanie w/w przedmiotu zamówienia wraz z nadzorem autorskim winna stanowić cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
4. Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN, do dwóch miejsc po przecinku.
5. W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie całego zamówienia w określonym terminie.
6. Każdy Wykonawca może podać tylko jedną cenę za całość przedmiotowego zamówienia. Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.
8. Posiadane doświadczenie
8.1.Wykonawca udowodni że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zaprojektował minimum dwie oczyszczalnie ścieków komunalnych o wielkości min. 1800 RLM lub więcej , wraz z podaniem zakresu i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (referencji lub poświadczeń) określających, czy dokumentacja została wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki projektowej i prawidłowo ukończone.
8.2. Wykonawca dołączy w/w dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie w formie załącznika do przedstawionej oferty. Oferty złożone przez wykonawców którzy nie będą mogli udokumentować posiadanego doświadczenia w/w zakresie zostaną odrzucone.
9. Opis kryteriów oceny ofert
9.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium najkorzystniejszej ceny.
9.2. Zamawiający dokona oceny ofert, które odpowiadają treści i wymogom niniejszego zapytania.
9.3. Za najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta z najniższą ceną brutto całość zamówienia z pośród tych które nie zostaną odrzucone i będą spełniały warunki uczestnictwa w postępowaniu.
9.4. Oferty które nie spełnią warunków określonych w treści pkt.: 8 lub innych niniejszego zapytania zostaną odrzucone.
9.5. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
9.6. Oferty cząstkowe zostaną odrzucone.
10. Informacje dodatkowe
10.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub zakończenia niniejszego postępowania bez wybrania żadnej oferty na każdym etapie postępowania, bez podania przyczyny.
10.2. Wykonawcy pokrywają wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert
11. Termin forma i miejsce złożenia oferty
Ofertę cenową zawierającą żądane informacje należy złożyć:
- w siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy przy ul. Kępińskiej 13,
pokój Nr 16. w zamkniętej kopercie z dopiskiem
OFERTA NA PROJEKT PRZEBUDOWY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W DORUCHOWIE
w terminie do dnia 07. 03. 2016 do godziny 11.00
Oferta winna być sporządzona na formularzu „Oferty” stanowiącym załącznik nr 4
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami
Stanisław Smiatacz tel. 62 736 32 32
Waldemar Rybczak tel. 62 736 32 44
Wójt Gminy Doruchów
/-/ Józef Wilkosz