Ogłoszenie nr 57675 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Doruchów: Remont budynku Pałac Przytocznica po częściowej rozbiórce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24781 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Doruchowie, krajowy numer identyfikacyjny 25085500900000, ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 363 221, faks 062 736 32 40, e-mail inwestycje@doruchow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.doruchow.pl
Adres profilu: www.bip.doruchow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.doruchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Pałac Przytocznica po częściowej rozbiórce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OR.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Planuje się wykonanie rozbiórki części budynku mieszkalnego-wielorodzinnego B (niezamieszkałego) znajdującego się w m. Przytocznica na dz. ewid. nr 244/4 oraz projekt wymiany dachu w budynku mieszkalnym-wielorodzinnym - Pałac w Przytocznicy Podstawowy zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: ROZBIÓRKA CZĘŚCI BUDYNKU MIESZKALNEGO - WIELORODZINNEGO B: - Zabezpieczenie drzwi wejściowych oraz ciągów komunikacyjnych do mieszkań pod względem BHP użytkowników mieszkań - Demontaż urządzeń i przewodów instalacyjnych - Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. - Rozbiórka pokrycia dachowego, - Rozbiórka kominów murowanych - Rozbiórka więźby dachowej i stropu, - Rozbiórka ścian działowych, - Rozbiórka ścian nośnych. - Rozbiórka ścian fundamentowych, - Segregacja odpadów, transport, utylizacja WYMIANA DACHU W BUDYNKU MIESZKALNYM - WIELORODZINNYM: - Zabezpieczenie okien drzwi parapetów i elementów wyposażenia ścian przed uszkodzeniem - Zabezpieczenie drzwi wejściowych oraz ciągów komunikacyjnych do mieszkań pod względem BHP użytkowników mieszkań - Demontaż więźby dachowej oraz pokrycia dachowego - Montaż nowej więźby dachowej oraz pokrycia dachowego - Wznoszenie ścian nośnych- Wzmocnienie ścian nośnych oraz ocieplenie jednej z nich styropianem gr. 15cm - Rozebranie oraz ponowne wymurowanie kominów - Wymiana opierzenia, rynien oraz rur spustowych Ponadto wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem ewentualne uszkodzenia powstałe w budynku zarówno w związku z ewentualnym zalaniem mieszkań w skutek opadów (w przypadku niewłaściwego zabezpieczenia połaci dachowych w okresie prowadzenia prac) jak i w przypadku upadku z dachu elementów pokrycia lub narzędzi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT145441.56 WalutaPLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Budilux Piotr Maroszek, biuro@budilux.pl, ul. Łąkowa 3 63-421 Janków Przygodzki , 63-421 , Janków Przygodzki, kraj/woj. wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 157 076,88 Oferta z najniższą ceną/kosztem 157 076,88 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 242 101,40 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 18 450,00 PLN brutto IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.