ZAWIADOMIENIE  O  ZMIANIE –

ZMODYFIKOWANIU TREŚCI  SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH  WARUNKÓW    

     ZAMÓWIENIA  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia  przekraczającej wyrażoną w złotych kwoty  60 000  euro  z dnia  05.06.2006 r.

 

 

GMINA DORUCHÓW

ogłosiła

(w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z póź.zm.}

przetarg nieograniczony na

Udzielenie kredytu bankowego na budowę Hali  sportowej w Doruchowie  w 2006 roku

 

Gmina Doruchów w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy modyfikuje treść SIWZ .`

 

Zamawiający otrzymał pismo od Dyrektora Departamentu Kultury Fizycznej i Turystyki Urzędu   

         Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu z dnia 07.06.2006 r. zawiadamiające,  

           że Gmina Doruchów otrzyma dotacje z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej na zasadach i  warunkach określonych przez Ministerstwo Sportu i Bank Gospodarstwa Krajowego na zadanie pn.

„ Budowa hali  sportowej w Doruchowie ‘‘.

 

                 W związku z powyższym zakres zamówienia ulegnie zmianie czyli umniejszona zostanie wartość zamówienia a Zamawiający nie przewidział faktu, że otrzyma dotacje pochodzące z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

 

W wyniku modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niżej wymienione punkty i podpunkty otrzymują nowe brzmienie / zmianę /:

 

Zmiana również dotyczy kwoty udzielonego kredytu

było 1.800.000 PLN

obecnie zmiana brzmi – wynosi:

„ Udzielenie kredytu bankowego na budowę Hali sportowej w Doruchowie w 2006 r.

    w  kwocie  1.125.000 PLN.

 

          II.            OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA – usługi     kategoria 6

 

1.      Przedmiotem zamówienia jest:

  Udzielenie i obsługa kredytu bankowego, długoterminowego, złotowego na budowę Hali sportowej w 2006 roku   w kwocie 1.125.000. PLN.                                                

 

 

          IV.          TERMIN  WYKONANIA  ZAMÓWIENIA:

               data rozpoczęcia zamówienia 20.07.2006r.                                                                

               data zakończenia  zamówienia 25.12.2011 r.

 

 

      XII.           WYMAGANIA  DOTYCZĄCE  WADIUM

3.     Termin wniesienia wadium upływa dnia    06.07.2006 roku      o godz. 1000

 

XIV.    OPIS  SPOSOBU  PRZYGOTOWANIA  OFERTY                                                          

1.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu), zaadresowanej na adres Zamawiającego tj.:                                             

               Urząd Gminy Doruchów     ul .Kępińska 13      63-505 Doruchów                                             

               oraz oznaczoną:

„Oferta przetargowa:   przetarg nieograniczony                                                               – udzielenie kredytu bankowego na budowę Hali sportowej w Doruchowie                                                     

       w 2006 roku            w kwocie 1.125.000 PLN ‘                                                                              Nie otwierać przed terminem    06.07.2006 r.  godz. 1000 

 

 

      XV.                 MIEJSCE  ORAZ  TERMIN  SKŁADANIA  I  OTWARCIA  OFERT

 

1.            Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego,                                                                                        tj. Sekretariat  Urzędu Gminy  w Doruchowie   ul. Kępińska 13     pokój nr 16     

          /  P. Lucjana Wronka /                                                                                                                                                                                            

Termin składania ofert upływa w dniu                                                                                             06  lipca  2006 roku,      do godziny  1000

2.            Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:                                                                      Otwarcie ofert nastąpi w  Urzędzie Gminy w Doruchowie /siedziba  Zamawiającego /   w sali  nr 20   w dniu 06 lipca 2006 r. o godz.1030                                                                                                                      

 

 

   XXVI .    ZAŁĄCZNIKI  DO  ZMODYFIKOWANEJ  TREŚCI  SIWZ: 

    

        zał. nr 1 – opis przedmiotu zamówienia

        zał. nr 2 – formularz OFERTA

        zał. nr 3 –  formularz kalkulacji kosztów kredytu,

         zał. nr 4 –  wzór umowy z Wykonawcą

 

 

      Zamawiający informuje, że do wyżej wymienionych punktów i podpunktów SIWZ naniesiono zmiany natomiast w pozostałej  treści SIWZ nie było zmian  - modyfikacji.

 

    Zamawiający jednocześnie informuje, że przed pisemnym zawarciem umowy z Wykonawcą którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ,a  Oferent  ten będzie żądał niezbędnych dokumentów dotyczących informacji o Zamawiającym otrzyma je niezwłocznie.

 

 

 

                                                                                                Wójt

                                                                                        mgr Józef  Wilkosz