Załącznik Nr 2 Regulaminu naboru



Urząd Gminy w Doruchowie

ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów


OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Wymiar podatków i opłat lokalnych

                                                                                                                                                                                       nazwa stanowiska pracy




  1. Wymagania niezbędne:

    1. spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami); 

    2. obywatelstwo polskie

    3. wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, administracja, prawo, unia europejska), lub dyplom technika ekonomisty
      o specjalnosci finanse i rachunkowość,

    4. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,

    5. znajomość obsługi komputera i sieci internet, poczty elektronicznej, programów podatkowych (wymagany Pakiet MS Office),

    6. Znajomość przepisów z zakrsu podatków i ksiegowości,

  2. Wymagania dodatkowe:

    1. znajomośc instrukcji kancelaryjnej,

    2. duża motywacja do pracy,

    3. obowiązkowość, rzetelność, staranność,

    4. odpowiedzialnośc za wykonywana pracę,

    5. znajomośc przepisów prawa pracy oraz BHP bedzie dodatkowym atutem

  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1. dokonywanie wymiaru i wystawianie decyzji wymiarowych dla osób fizycznych i prawnych z terenu gminy na następujące podatki: rolny, leśny, od nieruchomości i środków transportu,

    2. rozpatrywanie odwołań od decyzji wymiarowych,

    3. prowadzenie księgowości – dochody w zakresie poboru wody oraz wystawianie upomnieńi egzekwowanie należności

    4. zwrot akcyzy producentom rolnym,

    5. wydawanie zaświadczeń

    6. przygotowywanie projektów Uchał Rady Gminy dotyczacej spraw objetych zakresem czynności,

  4. Wymagane dokumenty:

    1. życiorys (CV),

    2. list motywacyjny,

    3. dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
      o stanie odbytych studiów, kursów)

    4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

    5. kwestionariusz osobowy

    6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

    7. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu

    8. oświadczenie o niekaralności



Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Doruchowie, ul. Kępińska 13 (pok. 16) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko WYMIAR PODATKÓW I OPŁAT w terminie do dnia 2 czerwca 2008 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.doruchow.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy
w Doruchowie.


Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.





Wójt Gminy Doruchów

mgr Józef Wilkosz