ZARZĄDZENIE   Nr     8  / 2003

                         WÓJTA GMINY  w   D O R U C H O W I E

                            z dnia 31 marca  2003

 

 

 

w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2003.

 

 

Na podstawie art.128 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r o finansach publicznych  (Dz.U Nr 155, poz.1014 z 1998r. z późn.zm.)

Rada Gminy uchwala, co następuje:

 

 

                                                      §  1

                             

 

W budżecie gminy uchwalonym Uchwałą Nr IV/18/2002 z dnia

30 grudnia 2002 r  w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2003 r. zmienionym

uchwałą Nr VII/31/2003 z dnia 28 marca 2003 w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2003 r,

wprowadza się następujące zmiany:

 

 

1. W § 2 pkt 1 zwiększa się dochody gminy o kwotę              10.450,-           

 

         do kwoty    -      7.220.904,-    

            

   

    w tym: dotacje na zadania zlecone                                      10.450,-

          do kwoty   -          382.667,-

 

 

 

2. W § 2 pkt 2 zwiększa się wydatki o kwotę                         10.450,-                             

     do kwoty    -      8.880.488,-

 

 

w tym: wydatki na zadania zlecone o kwotę                            10.450,-

     do kwoty     382.667,-

 

 W załączniku nr 1 dokonuje się następujących zmian:  

            

 

 Zwiększa się dochody o kwotę                                                         10.450,-

 

Dz. 900 rozdz.  90015 § 201                                                               10.450,-

 

 

 

W załączniku nr 2 dokonuje się następujących zmian:

 

 

Zwiększa się wydatki o kwotę                                                          10.450,-                                                                                                            

 

Dz. 900 rozdz. 90015§ 4260   zadania zlecone                                    7.171,-

                                  §4270    zadania zlecone                                    3.279,-

 

 

                                                   § 2

 

Wykonanie uchwały zleca się Skarbnikowi Gminy.

 

 

                                                   § 3

                          

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.    

 

 

 

 

Uzasadnienie do Zarządzenia Wójta Gminy Nr 8/2003 z dnia 31 marca 2003 r.

 

 

 

Dochody i wydatki budżetu gminy zwiększa się o kwotę 10.450,- na zadania zlecone z przeznaczeniem na pokrycie kosztów na oświetlenie drogowe na drogach, dla których gmina jest zarządcą.

- 7.171,- na zakup energii

- 3.279,- zakup usług remontowych.

 

 

 

 

 

                            UCHWAŁA   Nr   61 / 2002

 

         ZARZĄDU GMINY  w   D O R U C H O W I E

                                       

                                 z dnia 30 września 2002

 

 

w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2002.

 

Na podstawie art128  ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r o finansach publicznych (Dz.U Nr 155, poz.1014 z 1998r. z późn.zm.)  oraz § 8 Uchwały Rady Gminy Nr. XXXI/166?2001 z dnia 28 grudnia 2001 w sprawie: uchwalenia budżetu gminy na rok 2002 , Zarząd gminy uchwala, co następuje:

 

                                      § 1

 

W budżecie gminy uchwalonym Uchwałą Nr XX XI/166/ 2001 z dnia

28 grudnia 2001 r  w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2002 r. zmienionym

uchwałą Nr XXXIII/175/2002 z dnia 27 marca 2002 w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy na 2002, uchwałą Nr XXXV/178/2002 z dnia 27 maja 2002 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy , uchwałą Nr XXXVI/182/2002  z dnia 28 czerwca 2002 r w sprawie: zmian budżetu i w budżecie gminy, uchwałą nr  59 / 2002  z dnia 28 sierpnia 2002 w sprawie zmian budżetu i w budżecie gminy , oraz uchwałą nr XXXVII/183/ 2002 z dnia 11 września 2002 w sprawie : zmian budżetu i w budżecie gminy na 2002 ,

wprowadza się następujące zmiany:

 

 

 

1. W § 2 pkt 1 zwiększa się dochody gminy o kwotę                 109.470,- 

         do kwoty    -       6.901.425,-

 

     w tym: dotacje na zadania zlecone o kwotę                            79.470,-

 

          do kwoty            473.065,- 

  

2. W § 2 pkt 2 zwiększa się wydatki o kwotę                            109.470,-

     do kwoty    -      6.790.090,-

 

     w tym: wydatki na zadania zlecone o kwotę                          79.470,-   

                do kwoty   473.065,-

 

 

 

 W załączniku nr 1 dokonuje się następujących zmian:              

 

 Zwiększa się dochody o kwotę                                                            109.470,-

 Dz. 600 rozdz. 60078  § 203                                                                  30.000,-

 Dz. 751 rozdz. 75109  § 201                                                                  18.563,-  

 Dz. 853  rozdz. 85314 § 201                                                                  50.900,-

 Dz. 900  rozdz. 90015 § 201                                                                  10.007,-

 

W załączniku nr 2 dokonuje się następujących zmian:

 

Zwiększa się wydatki o kwotę                                                             109.470,-           

 Dz. 600 rozdz.60078 § 4270                                                                  30.000,-

 Dz. 751 rozdz.75109 § 3030                                                                  12.666,-

                                  

                                   § 4110                                                                      268,-

                                   § 4120                                                                        37,-

                                   § 4210       zadania zlecone                                    1.575,-

                                   § 4260                                                                        27,-

                                   § 4300                                                                   3.390,-

                                   § 4410                                                                      600,-

 Dz.853 rozdz.85314  §  3110                                                                 50.900,-

 Dz.900 rozdz.90015  §  4260                                                                   7.114,-

                                   §  4270                                                                  2.893,-

 

Dokonuje się następujących zmian w budżecie ( przeniesienia w planie wydatków).

 

Zmniejsza się wydatki o kwotę                                                            9.462,-

Dz. 801 rozdz.80101 § 4210                                                                  4.700,-

                                  § 4270                                                                     900,- 

                       80104 §  4270                                                                    400,-

Dz.853 rozdz. 85319 §  3020                                                                    500,-

Dz.854 rozdz  85401 §  4270                                                                    400,-

                       85412 §  4220                                                                 1.379,- 

Dz.900 rozdz. 90002 §  4210                                                                    700,-

Dz.926 rozdz. 92695 § 3030                                                                     483,-

 

 

  

Zwiększa się wydatki o kwotę                                                               9.462,-  

  

Dz.801 rozdz. 80101 § 4260                                                                 5.328,-

                                 § 4300                                                                     672,-

Dz.853 rozdz.85319  § 4270                                                                    500,-

Dz.854 rozdz.85401  § 4210                                                                    400,-

                      85412  § 4210                                                                    576,-

                                  § 4300                                                                    803,-

Dz.900 rozdz. 90002 § 4260                                                                    700,-

Dz.926 rozdz.92695  § 4110                                                                    483,-

 

 

                                                     §   2

 

 

Wykonanie uchwały zleca się Wójtowi gminy.

    

 

                                                  

                                                    §    3

                                          

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.    

 

 

 

                                    

 

Uzasadnienie do uchwały  Nr 61/2002 Zarządu Gminy w Doruchowie z dnia 30 września 2002 r.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dochody i wydatki budżetu gminy zwiększa się o kwotę 109.470,- z przeznaczeniem na :

- 30.000,- remont przyczułków mostowych na starorzeczu rzeki Prosny w Skarydzewie w ciągu drogi gminnej  nr P.9552 ,

 

-18.563,- sfinansowanie wydatków związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów samorządowych,

 

- 50.900,- wypłaty zasiłków z pomocy społecznej,

 

- 10.007,- oświetlenie dróg publicznych krajowych, wojewódzkich i powiatowych,

 

Zmiany w budżecie pomiędzy wydatkami dokonano na kwotę 9.462,-

 

Zwiększone wydatki przeznacza się na następujące potrzeby:

 

- 5.328,- zapłatę rachunków za energię elektryczną,

-    672,- zapłatę rachunków telefonicznych i opłat bankowych,

-    500,- remont ksero,

-    400,- zakup szafki  do kuchni

-    576,- i 803,- zapłatę rachunków z wypoczynku letniego,

-    700,-  zapłatę za energię elektryczną,

-    483,-składki na ubezpieczenie społeczne trenera