ZARZĄDZENIE NR 4/2009
Na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) zarządza się, co następuje: § 1. Ogłasza się nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Doruchów § 2. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze wyżej wymienione przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna w składzie: - Bugaryn Tomasz – przewodniczący Komisji, - Smiatacz Stanisław – członek Komisji, - Wronka Lucjana – sekretarz Komisji, - Liebner Halina – członek Komisji § 3. Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy stanowi załącznik do zarządzenia. § 4. Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze: - do dnia 16 stycznia 2009 r. zamieszczenie ogłoszenia o naborze kandydatów w BIP - do dnia 26 stycznia 2009 r. do godz. 15.30 - składanie dokumentów przez kandydatów, - dnia 27 stycznia 2009 r. godz. 8.30 – rozpoczęcie prac Komisji , - dnia 28 listopada 2009 r. r. godz. 10.00 – ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do indywidualnych rozmów z Komisją, - dnia 29 stycznia 2009 r. godz. 9.00 – rozpoczęcie indywidualnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami przez Komisję, - dnia 30 stycznia 2009 r. godz. 11.00 ogłoszenie informacji o wynikach naboru. § 5. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy. § 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Załącznik do Zarządzenia Nr 4/2009 OGŁOSZENIE 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne, 3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 4) wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym (preferowane wykształcenie o profilu ekonomicznym, technicznym, administracyjnym prawnym), 5) znajomość dokumentów, wytycznych dotyczących Programów Operacyjnych, 6) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy 7) umiejętność redagowania tekstów, łatwość formułowania myśli oraz umiejętność publicznego wypowiadania się, 8) biegła obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office /Word, Excel, Power Point/ oraz programów graficznych, 2. Wymagania dodatkowe: 1) staż pracy minimum 1 rok na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków unijnych, 2) znajomość przepisów prawa i wiedza w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych, unijnych, 3) prawo jazdy kat. B, 4) praktyczna znajomość języka angielskiego 5) komunikatywność, operatywność, samodzielność, rzetelność, praca w zespole. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) właściwa realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy europejskich i innych źródeł zewnętrznych, w tym krajowych 2) prowadzenie i aktualizacja informacji o programach operacyjnych, 3) sporządzanie wniosków o dofinansowanie na realizację projektów, 4) przygotowanie danych i koniecznej dokumentacji do podpisania umów, 5) sporządzanie wniosków o płatność w celu otrzymania refundacji poniesionych nakładów finansowych, 6) prowadzenie bieżącej korespondencji i utrzymywanie stałego kontaktu z instytucjami zewnętrznymi w przedmiotowym zakresie, 7) prowadzenie rejestrów projektów realizowanych przez Gminę Doruchów, 8) współpraca w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich z gminnymi jednostkami organizacyjnymi, 9) bieżące informowanie kierownika o zmianach zachodzących w obrębie funduszy europejskich, 10) udzielanie jednostkom organizacyjnym niezbędnych informacji związanych z możliwością korzystania z finansowania zadań ze środków zewnętrznych, 11) wykonywanie innych zleconych zadań z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych, 12) prace nad aktualizacją dokumentów strategicznych Gminy Doruchów, 13) promocja Gminy Doruchów, 14) przygotowywanie do realizacji druków i materiałów promocyjnych o Gminie Doruchów, 15) pozyskiwanie środków finansowych i rzeczowych z funduszy zewnętrznych na działalność kulturalną, informacyjną, wydawniczą i promocyjną gminy, 16) organizacja współpracy oraz wymiany międzynarodowej z miastami/gminami partnerskimi, 17) współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi, 18) współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami, zespołami artystycznymi, indywidualnymi twórcami oraz przedsiębiorcami, 19) redagowanie, zbieranie materiałów do publikacji w gazetach oraz na oficjalnej stronie internetowej, 20) redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej. 4. Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, 2) list motywacyjny wraz z uzasadnieniem przystąpienia do naboru 3) kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie, 5) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie, 6) ZASWIADCZENIE o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku, 7) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.doruchow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Doruchowie przy ul. Kępińskiej 13 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronnie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póżn. Zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
WÓJTA GMINY DORUCHÓW
z dnia 16 stycznia 2009 r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Doruchów
d.s. pozyskiwania funduszy europejskich i do spraw promocJI Gminy Doruchów
i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie,
Wójta Gminy Doruchów z dnia
16 stycznia 2009 r.
o naborze na wolne stanowisko pracy
Wójt Gminy Doruchów
ogłasza nabór na stanowisko do spraw pozyskiwania funduszy europejskich
i do spraw promocji Gminy Doruchów
o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
w Doruchowie ul. Kępińska 13 w Sekretariacie pok. Nr 16 , Wszystkie aplikacje złożyć należy
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy: naboru na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy europejskich i do spraw promocji Gminy Doruchów
w terminie do dnia 26 stycznia 2009r. /data wpływu/.