OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Doruchów ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów,  63-505 Doruchów ul. Kępińska 4

I. Do konkursu mogą przystąpić osoby posiadające:

1.      Wykształcenie wyższe  bibliotekarskie, wykształcenie określane jako studium bibliotekarskie, oraz  średnie bibliotekarskie  w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki  w sprawie wymagań kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania określonych stanowisk w bibliotekach oraz trybu stwierdzenia tych kwalifikacji (Dz.U.Nr 41,poz.419)

2.      Inne  wykształcenie wyższe lub średnie ze zobowiązaniem się kandydata do  uzupełnienia wykształcenia o studium bibliotekarskie w rozumieniu przepisów rozporządzenia jak w pkt.1.

3.      Staż pracy – udokumentowany minimum 2 letni staż pracy .

4.      Znajomość funkcjonowania instytucji kultury pod względem formalno-prawnym, merytorycznym oraz znajomość ogólnych zasad ekonomiczno-księgowych.

5.      Umiejętności organizacyjne, menedżerskie i interpersonalne.

6.      Dobry stan zdrowia.

II. Od kandydatów oczekuje się:

1.      Kreatywności

2.      Wysokiej kultury osobistej

3.      Samodzielności

III. Oferty kandydatów powinny zawierać:

1.      Pisemne zgłoszenie udziału w konkursie na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów wraz z motywacją

2.      Kwestionariusz osobowy ze zdjęciem oraz numerem telefonu kontaktowego

3.      Odpisy lub kserokopie dyplomu i świadectw dokumentujących posiadane kwalifikacje

4.      Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe .

5.      Koncepcję programową dotyczącą prowadzenia Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów

6.      Oświadczenie o niekaralności

7.      Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku kierowniczym .

8.      Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) zawartych w zgłoszeniu na potrzeby postępowania konkursowego.

 

IV. Oferty wraz z dokumentami w zamkniętej kopercie z opisem, który musi zawierać:

  1.  

    Adnotację: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów”.
  2. Nazwisko, imię, adres do korespondencji i numer telefonu kontaktowego kandydata.

Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Doruchowie , 63-505 Doruchów, ul. Kępińska 13 w terminie do 27 kwietnia 2010 r. do godz. 15,00

Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu -  30.04.2010 r.

 

V. Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Doruchów.

VI. Wyłoniony w drodze konkursu kandydat zostanie zatrudniony z dniem  01.07.2010 r.             

VII. Kandydaci mogą zapoznać się z warunkami organizacyjnymi działalności Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów oraz z warunkami świadczenia pracy na stanowisku dyrektora,       u Dyrektora Biblioteki, natomiast o bieżącej sytuacji ekonomiczno-finansowej u Głównej Księgowej  Zespołu Oświatowo –Administracyjnego w Doruchowie.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów lub pod nr tel. 062/ 7315123.

                                                                                                     Wójt

    

                                                                                            /-/Józef Wilkosz