Wójt Gminy Doruchów ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów, 63-505 Doruchów ul. Kępińska 4 I. Do konkursu mogą przystąpić osoby posiadające: 1. Wykształcenie wyższe bibliotekarskie, wykształcenie określane jako studium bibliotekarskie, oraz średnie bibliotekarskie w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki w sprawie wymagań kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania określonych stanowisk w bibliotekach oraz trybu stwierdzenia tych kwalifikacji (Dz.U.Nr 41,poz.419) 2. Inne wykształcenie wyższe lub średnie ze zobowiązaniem się kandydata do uzupełnienia wykształcenia o studium bibliotekarskie w rozumieniu przepisów rozporządzenia jak w pkt.1. 3. Staż pracy – udokumentowany minimum 2 letni staż pracy . 4. Znajomość funkcjonowania instytucji kultury pod względem formalno-prawnym, merytorycznym oraz znajomość ogólnych zasad ekonomiczno-księgowych. 5. Umiejętności organizacyjne, menedżerskie i interpersonalne. 6. Dobry stan zdrowia. II. Od kandydatów oczekuje się: 1. Kreatywności 2. Wysokiej kultury osobistej 3. Samodzielności III. Oferty kandydatów powinny zawierać: 1. Pisemne zgłoszenie udziału w konkursie na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów wraz z motywacją 2. Kwestionariusz osobowy ze zdjęciem oraz numerem telefonu kontaktowego 3. Odpisy lub kserokopie dyplomu i świadectw dokumentujących posiadane kwalifikacje 4. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe . 5. Koncepcję programową dotyczącą prowadzenia Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów 6. Oświadczenie o niekaralności 7. Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku kierowniczym . 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) zawartych w zgłoszeniu na potrzeby postępowania konkursowego. IV. Oferty wraz z dokumentami w zamkniętej kopercie z opisem, który musi zawierać: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Doruchowie , 63-505 Doruchów, ul. Kępińska 13 w terminie do 27 kwietnia 2010 r. do godz. 15,00 Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu - 30.04.2010 r. V. Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Doruchów. VI. Wyłoniony w drodze konkursu kandydat zostanie zatrudniony z dniem 01.07.2010 r. VII. Kandydaci mogą zapoznać się z warunkami organizacyjnymi działalności Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów oraz z warunkami świadczenia pracy na stanowisku dyrektora, u Dyrektora Biblioteki, natomiast o bieżącej sytuacji ekonomiczno-finansowej u Głównej Księgowej Zespołu Oświatowo –Administracyjnego w Doruchowie. Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów lub pod nr tel. 062/ 7315123. /-/Józef Wilkosz OGŁOSZENIE
Adnotację: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej Gminy Doruchów”.