Doruchów: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Doruchów, ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7315677, 7315166, faks 062 7315687.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.doruchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Doruchów oraz jednostek organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Doruchów przez okres od 01 maja 2011 roku do 30 kwietnia 2015 roku . Bankowa obsługa budżetu Gminy Doruchów obejmuje: 1.Otwarcie i prowadzenie rachunku Budżetu Gminy oraz prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy Doruchów: a)Urzędu Gminy Doruchów, b)Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej c)Zespołu Oświatowo Administracyjnego w tym; Szkoła Podstawowa Doruchów Szkoła Podstawowa Przytocznica Szkoła Podstawowa Torzeniec Szkoła Podstawowa Morawin Publiczne Przedszkole Gimnazjum d)Gminnego Ośrodka Kultury w Doruchowie e)Biblioteka Publiczna Gminy Doruchów w zakresie: 1.Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunku bieżącym w stosunku rocznym wg zmiennej stawki referencyjnej WIBID 1 M przyjętej z 10 dnia przed upływem terminu składania ofert korygowanej wskaźnikiem zaoferowanym przez Bank. 2.Opłata kwotowa od przelewów dokonywanych na rachunkach wewnątrz danego banku. 3.Opłata kwotowa od przelewów dokonywanych na rachunkach między bankami. 4.Opłata podana kwotowo za prowadzenie rachunku bankowego za 1 m-c. 5.Opłata za wyciągi bankowe. 6.Prowizja od wpłaty gotówkowej. 7.Prowizja od wypłaty gotówkowej. 8.Opłata miesięczna podana kwotowo za Home-Banking obejmujący dwa stanowiska komputerowe. 9.Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach krótkoterminowych: 9.1 Lokaty 3 miesięczne w tym: a/ do 200.000,-zł b/ powyżej 200.000,-zł 9.2 Lokaty miesięczne w tym: a/ do 200.000,-zł b/ powyżej 200.000,-zł 10. Opłata za załączone do konta dochodów wydruki przelewów na wpłacone dochody - opłata od 1 sztuki. Wykaz kont bankowych poszczególnych jednostek organizacyjnych: Urząd Gminy: - rachunek dochodów - rachunek wydatków - rachunek depozytów - rachunek funduszu socjalnego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: - rachunek dochodów - rachunek wydatków - rachunek funduszu socjalnego Zespół Oświatowo Administracyjny: - rachunek dochodów - rachunek wydatków - rachunek depozytów - rachunek funduszu socjalnego Gminny Ośrodek Kultury : - rachunek dochodów i wydatków - rachunek depozytów Biblioteka Publiczna Gminy Doruchów - rachunek dochodów i wydatków Szkoła Podstawowa Doruchów - rachunek dochodów i wydatków - rachunek funduszu socjalnego Szkoła Podstawowa Przytocznica - rachunek dochodów i wydatków - rachunek funduszu socjalnego Szkoła Podstawowa Torzeniec - rachunek dochodów i wydatków - rachunek funduszu socjalnego Szkoła Podstawowa Morawin - rachunek dochodów i wydatków - rachunek funduszu socjalnego Publiczne Przedszkole - rachunek dochodów i wydatków - rachunek funduszu socjalnego Gimnazjum - rachunek dochodów i wydatków - rachunek funduszu socjalnego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
· Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, dotyczące: 1)Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: w zakresie tego warunku Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - prawo bankowe (tekst jednolity z dn. 13.05.2002 r. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) 2)Posiadania wiedzy i doświadczenia , 3)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4)Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Posiadają placówki operacyjne ( Punkty kasowe / Oddziały) w maksymalnej odległości 25 km od siedziby Zamawiającego. 3.Posiadają możliwości i warunki współpracy Zamawiającego z Bankiem przy użyciu systemu informatycznego Home-Banking. 4.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
· III.3.3) Potencjał techniczny
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: a)Oświadczenia Oferenta o braku podstaw do wykluczenia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ ), 2.Pozostałe dokumenty, które musi Wykonawca złożyć w ofercie: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /Oferta/- załącznik nr 1 do SIWZ. 2)oświadczenie Oferenta o tym , że zapoznał się z warunkami przetargu i zamówienia określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, załączonych do niej dokumentach i przyjmuje je bez zastrzeżeń - załącznik nr 2 do SIWZ, 3)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4)Oświadczenie Oferenta o warunkach i możliwościach współpracy Zamawiającego z Bankiem przy użyciu systemów informacyjnych Home-Banking. 5)Oświadczenie, że Oferent posiada placówkę operacyjną ( Punkt kasowy lub Oddział ) w odległości nie przekraczającej 25 km od siedziby Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.doruchow.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Doruchów ul. Kępińska 13 , 63-505 Doruchów biuro nr 10a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Doruchowie ul. Kępińska 13 63 - 505 Doruchów Sekretariat - pokój nr 16 /P. Wronka Lucjana/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |