OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 24417 - 2013 data 15.02.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Doruchów, ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7315677, 7315166, fax. 062 7315687.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013r. godz. 10:00 miejsce Budynek Urzędu Gminy ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów pokój nr 16..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013r. godz. 10:00 miejsce Budynek Urzędu Gminy ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów pokój nr 16..
II.2) Tekst, który należy dodać:
- Miejsce, w którym należy dodać tekst: III. 3.2.
- Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Dodaje się treść: Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uważane również : wykonanie min dwóch ścieżek - pieszo rowerowych lub dwóch jezdni o nawierzchniach z betonowej kostki brukowej o powierzchni łącznej nie mniejszej niż 900 m2. Wykonania jednego chodnika i jednej ścieżki pieszo - rowerowej, bądź jezdni (o nawierzchniach z betonowej kostki brukowej) o powierzchni łącznej min. 900m2 będzie również traktowane jako spełnienia wymaganego warunku..
|